Hiltoni hotelliketti on enamasti harjutud seostama pigem veidi luksuslikumate majutuskohtadega. Nüüd teatas Hilton, et soovib oma koha sisse võtta ka keskklassi hotellide kiirelt kasvaval turul, tuues turule uue kaubamärgi Tru by Hilton.
Uus hotellikategooria on suunatud noortele, keda silmas pidades on hotellid kujundatud värviliselt, kasutades põhiliselt sinakaid ja oranže toone. Hotellidel on sotsialiseerumist silmas pidades keskmisest suurem vastuvõtuala, digitaalne check-in ja tasuta internet. Majutuse hind jääb alla 100$ ehk umbes 75-85 euro kanti.
Uute hotellide toad on suhteliselt väikesed ja neis puudub korralik kirjutuslaud. Eeldatakse, et vajadusel tehakse tööd hotelli lobbys (ja ühtlasi ostetakse sealt jooke ja näksimist). Lobbysse tuleb on ka sotsiaalmeedia sein (mida iganes see siis ei tähenda) ja mängunurk. Hiltoni nägemuses pole ilmselt probleemi tööle keskenduda, kui läheduses mängib teine seltskond häälekalt lauajalgpalli. Klientidele peaks muljet avaldama ka lobby luksuslik vinüülpõrand. Ausalt, mis see veel on?
Esimene Tru by Hilton loodetakse avada 2016. aasta lõpus, kuid Hilton on sõlminud juba 102 lepingut uute hotellide avamiseks ja läbirääkimised käivad veel 30 osas. Esialgu keskendutakse ainult USA turule ja seda väljaspool kalleid suurlinnu nagu New York või San Fransisco. Sihikul on väiksemad ülikoolilinnad, kiirteede äärsed kohad, ka kuurortlinnad. Tulevikus plaanitakse laieneda ka USA-st väljapoole.
Hiltoni ametlike tekstide põhjal pole noortepärase hotelli loomise taga Airbnb kasvav populaarsus noorte hulgas, kuid USA-s on Airbnb mõju raske eirata. Olukorras, kus Hiltoni aktsia on viimase 12 kuuga kukkunud 30%, tuleb paratamatult midagi muuta. Aga aeg näitab, kas Tru by Hilton võetakse omaks või mitte.
Siin on virtuaaltuur Tru hotellis. Kas kutsub ööbima või mitte?
Veigo, LVT ( Luxury Vinyl Tile ) on ka Eestis laialt kasutatav põrandamaterjal: http://floorcentral.com/luxury-vinyl-flooring/luxury-vinyl-tile-flooring/
Hea küll, tore teada, et selline materjal eksisteerib. Kuid raske on ette kujutada ükskõik mis vanuses sihtgruppi, kellele oleks hotelli valikul argumendiks LVT olemasolu. Kui sihitakse noori hipstereid, kes ilmselt on pigem rohelisema mõttelaadiga, siis on küll veidi keeruline aru saada, kuidas tehiskeskkond Tru lobbys müügiargument peaks olema.