Lennufirmad on asunud oma Twitteri kontosid sulgema
veigo
veigo
28. dets 2024 14:25

Lennufirmade jaoks on sotsiaalmeediakanalid väga oluline kommunikatsioonivahend, sest nii on võimalik kõige kiiremini edastada infot võimalikest häiretest ja suhelda klientidega. Ühe uuringu kohaselt on klientide jaoks kõige efektiivsem Instagram, kus USA-s said 27% klientidest oma sõnumile suuremate lennufirmade käest Instagramis vastuse. Teisel kohal oli Twitter (X) 24% ja kolmas Facebook 20% vastustega. Loomulikult on sotsiaalmeedia oluline ka reklaamikanalina.

Aga asjad on muutumises ka sotsiaalmeedias. Pärast seda, kui Elon Musk Twitteri ära ostis ja selle X-iks ümber nimetas, on sellest platvormist lubatud sõnavabaduse asemel kujunenud äärmusvaateid levitav kontrollimatu kanal. Mitmed suurfirmad on seetõttu suhtlust ja reklaamirahasid mujale viinud.

X-ist otsustasid lahkuda ka kaks Lufthansa gruppi kuuluvat lennufirmat. Austrian Airlines sulges oma konto oktoobri lõpus järgmise sõnumiga:

Austrian põhjendab X-i konto sulgemist seal aina märgatavama vihakõne, agitatsiooni ja valeinfo levikuga, mis ei käi kokku lennufirma väärtustega.

27. detsembril 2024 sulges oma Twitteri konto ka Eurowings, teatades, et värav on suletud.

Mõlemad lennufirmad jätkavad suhtlemist Instagramis, TikTokis, Facebookis ja LinkedIn-is. Teised Lufthansa grupi lennufirmad on oma aktiivsust X-is vähendanud, kuid hetkel pole kontosid veel sulgenud.

Air France-KLM lõpetasid X-i kaudu klientidega suhtlemise 2023. aastal, kui Elon Musk seadis selle eest sisse täiendava tasu.

Puust ja punaseks: kes hüvitab pagasi hilinemise, kahjustumise ja varguse?
Seesam
Sisuturundus
Puust ja punaseks: kes hüvitab pagasi hilinemise, kahjustumise ja varguse?
Lennupakkumised
Foorum
Reisikaaslased