Äsja Berliinis lõppenud maailma suurimal turismimessil ITB 2015 teatas Euroopa suurim lennufirma Luhthansa, et alates sügisest võtavad Lufthansa Gruppi kuuluvad lennufirmad (kuhu kuuluvad lisaks Lufthansale ka Austrian Airlines, Swiss International Air Lines ja odavlennufirma Germanwings), kasutusele uue hinnastamisskeemi.
Kui senini on Lufthasa puhul olnud kahe Luhthansa baaslennujaama Frankfurtdi ja München puhul nii väljuvate kui saabuvate lendude puhul olnud valida kas äriklassi või turistiklassi vahel (mille peamine erinevus on pardal pakutav toitlustus ja võimalus lounge' kasutada), siis alates sügisest jagatakse Lufthansa turistiklassi hinnad kolmeks.
Uus hinnastamisskeem toob meile 3 eri võimalustega hinda – Light, Classic ja Flex. Kõige odavam hind Light peaks olema 10 euro võrra odavam Lufthansa praegusest kõige odavamast ühe suuna hinnast (mis on hetkel 99 eurot). Lendude ümberbroneerimine pole selle hinnaklassi puhul võimalik.
Klassikalise (Classic) hinnaga pileti sisse kuulub üks ühik äraantavat pagasit. Selle hinna valikul saab tasu eest ka lende ümber broneerida. Valides flex hinna, saab lennukuupäevi tasuta muuta. Uue hinnastamisskeemiga proovib Lufthansa (lisaks ka Austrian ja Swiss) paremini vastu astuda Euroopa odavlennufirmade pealetungile. Austrian Airlines'i andmetel lendab juba praegu kolmandik nende reisijatest ainult käsipagasiga.
Lufthansa, Austrian ja Swiss on siiski teatanud, et nad ei kavatse muutuda odavlennufirmaks. Toitlustus ja joogid jäävad nende lennufirmade pardal olema turistiklassis endiselt tasuta.
Lufthansa äriklass ei kao samuti kuhugi, Euroopa suurim lennufirma proovib selle teenindustaset veelgi tõsta. Mandritevahelistel lendudel on võimalik valida ka äriklassi ja turistiklassi vahele jäävat kõrgemat turistiklassi ehk Premium Economy teenindust. Hetkel pakutakse alates 2014. aasta oktoobris juurutatud kõrgemat turistiklassi Lufthansa 30 lennukis. Lufthansa prognoosib, et sel aastal lendab kõrgemas turistiklassis 1 miljon reisijat.