Hiljuti sai Tripis kirjutatud, et reisil iseendast fotode ehk selfiede tegemiseks vajalikud vahendid (mida nimetatakse ka nartssismipulkadeks) on maailmas hetkel päris kuum kaup. Samas ei meeldi selfiede tegemise hullus päris kõigile. Näiteks mitmed New Yorgi muuseumid on selfide tegemise ära keelanud ja paljud küsivad, et mis põhjusel üldse asuvad inimesed iseennast muuseumis pildistama?
Suurbritannia reisibüroo Atrractionix analüüsis perioodil oktoober 2010 kuni jaanuar 2015 pildijagamislehele Instagram postitatud pilte, mis kandsid märksõna selfie ja nimetasid pildistatavat objekti. Kokku kandsid sellist märksõna 219 miljonit pilti. Statistikast selgus, et kõige enam pildistatakse ennast järgmistes kohtades:
Eiffeli torni esikoht selles nimekirjas ei tohiks olla üllatus, sest seda on hinnatud Euroopa kõige väärtuslikumaks turismiatraktsiooniks, mis on väärt 435 miljardit eurot. Seda külastab aastas üle 7 miljoni turisti. Kokku on seal käinud 200 miljonit inimest ja see on endiselt maailma kõrguselt 10 ehitis. Prantsuse väljaanne Le Figaro hinnangul annab Pariisi "Raudne Leedi2 ligi viiendiku Prantsusmaa sisemajanduse kogutoodangust. Võrdluseks – turismi mõttes on Euroopa väärtuselt teine monument – Rooma Colosseum – väärt "kõigest" 91 miljardit eurot, millele järgnevad Sagrada Familia kirik Barcelonas, Milaano Toomkirik ja Londoni Tower.