Dubais 828 meetrini ulatuv Burj Khalifa on maailma kõrgeim hoone. Sealse hotelli toad on ühed kallimad Dubais, seal asuvate korterite hinnad algavad miljonist eurost. Seal on veel vaateplatvorm, observatoorium, restoranid ja kontorid. Burj Khalifat külastavad iga päev tuhanded turistid. Ja ometi puudub 1,5 miljardit dollarit maksma läinud rekordehitisel üks elementaarsena tunduv asi – Burj Kalifa pole ühendatud linna kanalisatsiooni.
Loomulikult tekib küsimus, et mis põhjusel veetakse poolteist miljardit maksvast pilvelõhkujast iga päev tekkivaid jäätmeid ära tsisternautodega? Ja jäätmeid seal paratamatult tekib, sest kõrghoone on mõeldud 35 000 inimesele, kes võivad iga päev tekitada äravedamist vajavat kraami kuni 15 tonni jagu.
Kui Burj Khalifa valmis, Dubai alles toibus 2008. aasta finantskriisi tagajärgedest ning otsustati, et igapäevane äravedu tsisternautodega tuleb odavam, kui Dubai kanalisatsioonisüsteemi ümberehitamine vajadustele vastavaks. Nii ootabki iga päev pikk rivi oranže tsisternautosid järjekorras.
Dubais kanalisatsiooni uuendamine on plaanis, aga see ei juhtu enne 2025. aastat. Nii palutaksegi Burj Khalifas töötavatel inimestel seni tualette kasutada pigem hoone alumisel korrusel või kõrvalasuvas Dubai Mallis.