Miks tasub lennukis rihmad kuni peatumiseni kinni hoida?
veigo
veigo
13. mai 2018 23:24

Pühapäeval, 13. mail juhtus Istanbuli lennujaamas tõsine intsident, kui Asiana Airlinesi A330-300 sõitis maha Turkish Airlinesile kuuluva A321 lennuki saba. A330 oli suundumas stardirajale, et võtta suund Istanbulist Seouli. Ruleerimise käigus riivas lennuki tiib väravast liiga kaugel seisnud A321 saba, lõigates sellest läbi üsna samamoodi nagu nuga võist.

Reisijad kokkupõrkes kannatada ei saanud, kuid ehk tuletab see meelde, miks tasub reisijatel oma kohal püsida ja rihmad kinni hoida kuni lennuki täieliku peatumiseni väravas.

Nagu võib arvata, Asiana lend Istanbulist Seouli jäi ära ja oodatakse varuosi, et viga saanud lennuki tiib ära parandada. Mis saab Turkish Airlinesi sabata lennukist, on veidi segasem. Pole välistatud, et 12-aastast lennukit ei hakatagi parandama. Mis põhjustel A321 nii ruleerimisraja lähedal seisis, alles uuritakse.

Puust ja punaseks: kes hüvitab pagasi hilinemise, kahjustumise ja varguse?
Seesam
Sisuturundus
Puust ja punaseks: kes hüvitab pagasi hilinemise, kahjustumise ja varguse?
Lennupakkumised
Foorum
Reisikaaslased