Mis vaatamisväärsusi guugeldatakse igas riigis kõige rohkem?
veigo
veigo
16. veebr 2020 08:24

Maailmas väärib vaatamist loendamatu arv kohti. Olgu see hea või halb, kuid väga sageli saab reisiplaneerimine alguse Google’i otsimootori kasutamisest. Aga mis vaatamisväärsusi või maamärke guugeldatakse maailmas kõige rohkem? Briti kindlustusfirma Columbus Direct pani kokku kaardi otsingutest, mis on maailma erinevates riikides kõige populaarsemad (selle suurema resolutsiooniga versiooni leiab siit).

Terve maailma lõikes otsitakse kõige rohkem infot Taj Mahali, Machu Picchu ja Burj Khalifa kohta. Huvitav on aga see, et kui vaadata, mida Google’i automaatseid otsisoovitused (autocomplete) nende kohta otsingu lõpetamiseks pakuvad. Taj Mahali otsisoovituste tipust leiab Taj Mahal "is…", "located in…", "in which state…" ja "on the banks of…". Machu Picchu puhul pakutakse otsingu lõpetamiseks "... in what city" ja "...in which country". Mitte keegi ei tea, kus need kuulsad kohad asuvad.

Koht | Vaatamisväärsus | Riik | Otsinguid ühes kuus ---|--- 1 | Taj Mahal | India | 1 417 65 2 | Machu Picchu | Peruu | 1 269 260 3 | Burj Khalifa | Araabia Ühendemiraadid | 1 103 950 4 | Niagara juga | USA/Kanada | 945 810 5 | Eiffeli torn | Prantsusmaa | 916 270 6 | Stonehenge | Ühendkuningriik | 833 690 7 | Mount Everest | Nepaal/Hiina | 778 350 8 | Vabadusesammas | USA | 758 720 9 | Sagrada Familia | Hispaania | 742 470 10 | Pentagon | USA | 732 930

Kui vaadata, mida otsitakse kõige rohkem Eestis, siis esikohal on Big Ben. Lätlasi huvitab kõige rohkem Colosseum, leedukaid Eiffeli torn, soomlasi Islandil asuv Sinine laguun. Mujal maailmas torkab silma, et mõnes riigis on esikohal Oxfordi Ülikool. Lisaks norrakatele ja poolakatele on Everest populaarne näiteks ka Lesothos.

Toodud edetabel on kokku pandud Google Keyword Planner abiga. Avaldatud pole aga seda, mis perioodil tehtud otsinguid vaadeldi. Nii polegi imestada, et sellesama Google’i abil leiab enimotsitud vaatamisväärsuste kohta ka teistsugusi edetabeleid. Lõppude lõpuks on need põhiliselt kokku pandud turunduseesmärkidel ja sellisena võiks neid võttagi. Muidugi, lõplikult ei saa ju välistada, et huvi Pentagoni külastamise vastu ongi üle maailma teinud erakordse hüppe.

Kuidas muuta reisifotod unustamatuteks mälestusteks?
PrintMeEasy
Sisuturundus
Kuidas muuta reisifotod unustamatuteks mälestusteks?
Reisikindlustus – milleks? Mul on Euroopa ravikindlustuskaart!?
If Kindlustus
Sisuturundus
Reisikindlustus – milleks? Mul on Euroopa ravikindlustuskaart!?
Lennupakkumised
Foorum
Reisikaaslased