Norra vajutas plaanitud turismikampaaniale pidurit
veigo
veigo
1. sept 10:07

Norra riiklik arenguagentuur Innovation Norway otsustas peatada ligi kaks aastat planeeritud turunduskampaania, mis oli mõeldud tutvustama Norrat välismaalastele kui juhtivat loodusturismi sihtkohta ning reklaamima Norra looduse ilu ja norralasi loodusega ühendavat vabas õhus viibimise kultuuri (friluftsliv).

Plaanitud kampaania tekitas Norra turismiringkondades parasjagu skeptitsismi ja proteste, seda eriti Põhja- ja Lääne-Norras ehk riigi kõige populaarsemates turismipiirkondades. Põhilise probleemina tuuakse välja, et suur hulk välismaalasi Norra looduses pole lihtsalt jätkusuutlik ja teatud piirkondades tekitab see liigturismi, kirjutab Norra rahvusringhääling NRK.

Preikestoleni kalju (Wikimedia Commons)

Norra populaarsemates piirkondades on juba praegu suvel probleeme kitsastel mägiteedel tekkivate liiklusummikutega ja populaarsete praamiliinide järjekordadega, suurem turistidevool ainult süvendaks seda. Lisaks nähakse mitmes piirkonnas loodusele ohtu reguleerimata telkimise kasvust. Välja toodi ka see, et kui loodusesse lähevad puhkama inimesed, kelle teadmised loodusest pole just kõige paremad, on see ohtlik nii loodusele kui inimestele.

Arvestades tagasisidet otsustas Innovation Norway plaanitud reklaamikampaaniat praegu mitte käivitada. Samas tekitas see laiema diskussiooni, kas ja kuidas peaks Norrat turismisihtkohana välismaal üldse tutvustama. Kampaania üks algeesmärke – harida väliskülalisi loodusest – võib siiski rakendust leida. Aga seda kunagi tulevikus.

Just nii palju maksab toidumürgitus, luumurd ja rolleriga kukkumine eestlaste lemmiksihtkohtades
Seesam
Sisuturundus
Just nii palju maksab toidumürgitus, luumurd ja rolleriga kukkumine eestlaste lemmiksihtkohtades
Kuidas veeta pikk nädalavahetus Gauja rahvuspargis
Gauja Rahvuspark
Sisuturundus
Kuidas veeta pikk nädalavahetus Gauja rahvuspargis
Lennupakkumised
Foorum
Reisikaaslased