Odavalt äriklassis - Malindo Air

Aasia

Aasias lennates pole odavate lendude leidmine vist kunagi väga suur probleem, kuid Momondo otsingus tasub pilk peale visata ka äriklassi pakkumistele. Võib selguda, et lendamine äriklassis on odavam, kui turistiklassis, sellega samas hinnas või siis turistiklassist vaid õige pisut kallim. Järgnev on kirja pandud Indoneesia Lion Airi gruppi kuuluva Malindo Airi kogemuse põhjal lennul Balilt Kuala Lumpuri. Ehk on huvitav teada, et nimi Malindo ongi saadud Malaisia ja Indoneesia sõnakombinatsioonina.

Ühe suuna lend läks maksma 70 euro kandis. Turistiklass oleks olnud 20 eurot odavam.

Sissejuhatus
Malindo Airist ei tasu loota rahvusvahelistele standarditele vastavat äriklassi. Malindo on odavlennufirma ja sellest tuleb ka lähtuda. Küll aga on see selgelt parem sama lennufirma turistiklassi kogemusest. Erinevalt Euroopa lennufirmadest on Malindo Boeingutes äriklassis paremad istmed.

Bali lounge
Äriklassi ootesaal Balil pole vast see koht, millest pikemat ülevaadet kirjutada. Teatav söögivalik seal muidugi on, aga kui väga näljane pole, siis seda proovima ei kipu. Sissepääsul saad talongi, millega saab kas klaasi veini või ühe õlle. Aga wifi on seal olemas ja saab üsna mugavates istmetes telefoni näppida.

Lennuk ja teenindus
Kui Lion Airi lennukeid muidu pigem väldiks (näiteks Air Asia tundub alati parem), siis Malindo Airi Boeing 737 (-800 ja -900) äriklass on selle raha eest täitsa adekvaatne värk. Ei miskit luksust, aga võrreldes turistiklassiga suur samm paremaks. Teenindus osutus veidi konarlikuks, eriti äriklassi pooltühja salongi arvestades. Mõni asi pani pisut kulmu kergitama. Näiteks õlu ei saabunud mitte purgiga, vaid nii 200 ml klaasiga. Pole aimugi, mis nad selle ülejäänud õllega ette võtsid.

Söök on Malindos mittemidagiütlevalt korralik. Kõhu saab igatahes täis ja nurisemiseks pole põhjust. Samas, ega seda väga pikalt meenutama ei jää.

Meelelahutuse jaoks tuleb istme seest välja väike ekraan. Valik pole teab mis suur, aga palju selle 3-tunnise lennu jooksul ikka vaadata jõuab.

Kokkuvõte
Kagu-Aasias või sealt Indiasse, Hiinasse ja Austraaliasse lennates tasub kindlasti vaadata ka äriklassi hindu. Vahed turistiklassiga on tihti olematud, kuid mugavust saab juurde küllaga. Ei, Malindo Air pole Qatar Airways ja on ikkagi odavlennufirma. Kuid arvestades hinnavahet (või pigem selle puudumist), tasub endale neid pisikesi mugavusi lubada küll.

Püsikliendiprogramm: Malindo Miles
Eelisjärjekorras check-in
Äraantav pagas äriklassis: 40 kg
Käsipagas: kaks väiksemat kotti pluss käekott või sülearvuti, kokku kuni 10 kg.
Kott reisitarvetega: pole
Põhilennujaam: KLIA (mitte KLIA2)
Buss lennujaamast Kuala Lumpuri kesklinna: 12 MYR (2,5 eurot, mõlemast terminalist)

Kohati väga häid äriklassi hindu pakub ka Malaysian Airlines.