Ryanairile pole kunagi meeldinud, et online reisibürood nende pileteid vahendavad. Nad on nende vastu Euroopas algatanud rea kohtuasju, mis osaliselt on ka edukad olnud. Ryanairi üks põhiargumente on, et online reisibürood (OTA-s, online travel agencies) pakuvad neile valesid meiliaadresse, mis teeb lennuinfo muutumisest teadaandmise keeruliseks.
Piletite vahendamist pole odavlennufirmal siiski keelata õnnestunud. Kuid alates 8. detsembrist 2023 võttis Ryanair reisibüroode vahendusel pileteid ostvate reisijate täiendavaks identifitseerimiseks kasutusele lisaverifitseerimise myRyanair.
Ryanairi teine uus initsiatiiv on jooksvad ülevaated, kui palju online reisibürood erinevaid lisatasusid küsivad. Kliendid meelitatakse enda juurde odavate hindadega, millele seejärel lisateenustega kõvasti otsa lisatakse, vahest mitusada protsenti.
Süüdistusi jagub selliste vahendajate kohta nagu Kiwi.com, SuperSaver.com, Trip.com, eDreams.com, esky.com ja Opodo.com. Üheks ühendavaks lüliks nende puhul on, et online reisibürood on leiutanud "premiumteeninduse" (premium service support), mille eest küsitakse 15 – 30 eurot lisasatasu. Päris korralikku lisa küsitakse võrreldes Ryanairiga ka äraantava pagasi ja eelisjärjekorras pardalemineku eest. Detsember 2023 ülevaatega saab tutvuda siin.
Ryanair kasutab ülevaates rohkelt emotsionaalset sõnavara ning on välja tulnud isegi uue terminiga OTP - Online Travel Pirates.