Ryanairile pole negatiivne tähelepanu võõras. Euroopa suurimat lennufirmat on iga lennumugavuse eest tasu küsimast korduvalt naeruvääristatud ning reisijaküsitlustes on neid korduvalt valitud Euroopa halvimaks lennufirmaks (viimased paar aastat on see küll Wizz Airile kuulunud).
Aga Ryanair ei lase sellel kõigel ennast segada. Halb avalik tähelepanu pole Ryanairi tegevjuhi Michael O’Leary sõnul tingimata halb asi. "Üks naljakas asi, mida me oleme aastate jooksul õppinud, on see, et negatiivne tähelepanu müüb tegelikult rohkem pileteid, kui positiivne tähelepanu".
Ryanair kulutab aastas turunduse peale umbes 18,5 miljonit eurot ning on aktiivne sellistes sotsiaalmeedia kanalites nagu Twitter (X), Instagram ja TikTok. Paljud postitused neis on ühtaegu nipsakalt ülbed, kuid naljakad.
Ryanairi puhul on korduv teema istmed, mil pole akent. Siin ärapanemist jätkub.
O’Leary tunnistab, et tal pole õrna aimu ka, mis tema juhitava lennufirma sotsiaalmeedias toimub, kuigi lapsed on talle rääkinud, et nende TikToki konto pidavat olema väga lahe. O’Leary seisukoht on, et nende sotsiaalmeediaga tegelevad inimesed võivad postitada, mida tahes ja öelda, mida tahes ja kellegagi ei pahandata, kui postitused kedagi narrivad, ründavad, halvustavad või solvavad.
Ryanairi sotsiaalmeedias pole olemas asja, mille üle irvitada ei saaks.
Eestis kasutab Ryanairi sotsiaalmeedia taktikat, küll viisakamal kujul, ära Pakendikeskus. Ryanairi majandustulemused igal juhul ei viita, et nad oma sotsiaalmeedias peaks midagi väga muutma.