SAS teatas, et on sõlminud lepingu SpaceX-iga, et hakata lennukites pakkuma kiiret Starlinki internetiühendust. WiFi seadmete paigaldamine lennukitesse algab 2025. aasta lõpus ning hõlmab nii Euroopa-siseseid lende tegevaid väiksemaid kui suuremaid kauglennukeid. SAS täpsemat ajakava ei avaldanud, kuid ilmselt saab internet kõikides lennukites kättesaadavaks heal juhul ehk 2027. aastal.
Kiire internet saab olema kõigile SAS-i püsikliendiprogrammi EuroBonus liikmetele tasuta, kuid sellega on võimalik igaühel tasuta liituda.
Starlinki internetist hakkab tasapisi kujunema lennukite võrguühenduse standard. Seda plaanivad hakata kasutama sellised lennufirmad nagu AirBaltic, Air France, Qatar Airways, Air New Zealand, Hawaiian Airlines, United ja WestJet.
Starlinki eeliseks on maalähedasel orbiidil (low Earth orbit, LEO) asuvad satelliidid, mis on Maale üle 65 korra lähemal, kui tavalised satelliidid. See võimaldab kiiremat andmeedastust, väiksemat latentsust ja laiemat leviala. Nii saab katkematut ühendust pakkuda ka ookeanide kohal ja põhjapooluse ümbruses, kus tavalisel satelliitsidel esineb probleeme. Internetikiirus kuni 500 Mbps võimaldab reisi ajal ka andmemahukate tegevuste häirimatut kasutamist, näiteks striimida filme, teha videokõnesid või mängida online-mänge.
Lennufirmade soov pakkuda lennukites tasuta kiiret internetti pole muidugi puhtalt altruistlik tegevus. Ühest küljest nähakse seda konkurentsieelisena, eriti premium-klassi reisijate jaoks. Lisaks võimaldab parem ühenduvus lennufirmadel kasutusele võtta uusi pardateenuseid ja leida täiendavaid tuluallikaid, nagu e-kaubandus või suunatud reklaamid. Nii et reklaamjutte, et kiire internet saab lennukites olema täiesti tasuta, tuleb võtta teatava mööndusega.