Tai turismiturul on taas võimust võtmas üliodavad reisid, mida kutsutakse zero-dollar ehk null-dollari tuurideks. Kui enne pandeemiat oli need enamasti suunatud Hiina turistidele, siis nüüd on ohvriteks ka Venemaa ja India turistid.
Zero-dollar reisideks kutsutakse reisipakkumisi, kus turiste meelitatakse näiliselt üliodavate hindadega. Odavad hinnad saavutatakse kahel viisil: pakkudes mittekvaliteetset teenust ning surudes peale ülehinnatud oste ja teenuseid, mida turist tegelikult ei vaja. Selliste illegaalsete või poollegaalsete reisifirmade taga on sageli välismaalased, kasutades selleks Tai variisikuid.
Kahtlaste võtetega tegutsevate firmade eesmärgiks on odavate dumpinghindadega turgu haarata ja Tai legaalseid litsentseeritud reisifirmasid turult välja tõrjuda. Seejärel on võimalik hindu juba suvaliselt tõsta, sest konkurents on välja suretatud.
Lisaks sellele, et taoline tegevus kahjustab Tai riigi kuvandit, kaotab ka Tai majandus, sest enamasti tegelevad üliodavaid tuure pakkuvad reisifirmad mustalt, maksmata kohalikke makse ning kasutavad kohalikke teenuseid nii vähe, kui võimalik.
Kohalike reisifirmade kirjeldusel pole illegaalsed reisifirmad kunagi varem sedavõrd agressivselt tegutsenud. Kui varem püüti nii peamiselt Hiina odavturiste, siis Venemaa ja India turistide arvu kasvades on sihtturge vastavalt laiendatud. Tais illegaalselt töötavad venelased on tegelikult juba habemega teema.
Tavaliselt on püsti pandud terve võrgustik, kuhu odava reisi ostnud turiste mässitakse. Reisiplaanis ei mainita sunnitud tuure suveniiri- ja ehtepoodidesse, kust vahendajad teenivad tänu kallitele hindadele kuni 50% suurust komisjonitasu. Turiste viiakse sööma kindlatesse restoranidesse, mis sageli serveerivad turistide päritoluriigi toite või siis "kohalikule" toiduturule, kus hinnad on jällegi kallimad.
Tais üritatakse selliste "turismifirmadega" võidelda ja mõned firmad on ka kinni pandud, kuid selleks, et midagi muutuks, oleks vaja ette võtta terve varifirmade võrgustik.