Thomson Airways plaanib puhkuselendude näo ümber korraldada
veigo
veigo
20. okt 2014 15:21

Puhkuse- ehk tšarterlendudel on Euroopas võrreldes regulaarlendudega natuke kehvavõitu maine. Paljud arvavad, et puhkuselendudel hoitakse kokku iga asja pealt ja need tuleb lihtsalt kuidagi sihtkohta ja tagasi jõudmiseks ära kannatada. Euroopa puhkuselendude turul valitsev Thomson Airways soovib tšarterlendude nigelat mainet muuta, tulles välja kontseptsiooniga, kus ka puhkuselend oleks elamus.

Thomson Airways kujundab praegu oma 5-aastast tegevuskava, mille realiseerumisel peaks puhkuselendude äri saama tõesti üpriski teistsuguse ilme. Thomsoni jaoks tähendab see uusi, säästlikumaid ja mugavamaid lennukeid, rohkem kaugsihtkohti ja pardateeninduse märkimisväärset ümberkorraldamist. Kahe Boeing 787 Dreamlineri ja 47 uue Boeing 737 MAX ostmisega aastaks 2020 soovib Thomson Airways saavutada oma lennukite keskmiseks vanuseks kõigest 5 aastat, mis teeks neist ühe kõige uuema lennupargiga lennufirma terves Euroopas.

Kõige huvitavamad uuendused leiavad aset Boeing 737 MAX pardal, millega teenindatakse lühikesi ja keskpikki liine. Siin soovib Thomson Airways lennukitesse paigaldada spetsiaalselt peredele mõeldud sektsioonid, kus vanemad, lapsed ja sõbrad saaks reisida ühise laua taga ning vestelda või einetada üksteisele otsa vaadates. Sellised 6 inimesele mõeldud sektsioonid on mõeldud suurematele perekondadele. Lisaks sellele näeb Thomsoni kontseptsioon ette laste pardaklubi juurutamist, kus eriväljaõppega meeskonnaliige tegeleb lennu ajal lastega.

Teine uuendus on mõeldud paaridele, kes soovivad puhkust luksuslikumalt alustada juba lennukis. Duo-seats koosneb kolmest istmest, millest keskmise saab muuta šampanjalauaks koos sumeda valgusega.

Kui illustratsioonilt tulevast ühise laua taga istumist vaadata, siis tundub, et see võtab enda alla umbes 2,5 toolirida, mis omakorda tähendab, et sellise võimaluse eest tuleb kindlasti rohkem maksta. Vaevalt, et ka mahe valgus ja külm šampanja lennukis väga odavalt kätte tuleb. Tundub siiski, et Thomson on oma erinevaid kliendisegmente päris põhjalikult uurinud ja teab, mille peale välja läheb. Pigem võiks imestada, miks pole ükski tšarterfirm puhkuselendudel juba aastaid (aastakümneid?) millegi uuega välja tulnud?

TUI Traveli tütarfirma Thomson Airways on maailma suurim puhkuselendudele spetsialiseerunud lennufirma, mille Ühendkuningriikidest ja Iiri Vabariigist algavad lennud viivad puhkama paljudesse sihtkohtadesse nii Euroopas, Aafrikas, Aasias kui Põhja-Ameerikas. Thomson Airwaysiga lendas 2013. aastal 10,5 miljonit reisijat, millega oldi EasyJeti ja British Airwaysi järel UK suuruselt kolmas lennufirma. Vaadates reisijate hinnanguid Thomson Airwaysile Airlinequality.com lehel, siis suurem osa reisijaid näib Thomsoniga küllaltki rahul olema.

Illustratsioonid: Thomson Airways

Puust ja punaseks: kes hüvitab pagasi hilinemise, kahjustumise ja varguse?
Seesam
Sisuturundus
Puust ja punaseks: kes hüvitab pagasi hilinemise, kahjustumise ja varguse?
Lennupakkumised
Foorum
Reisikaaslased