Turkish Airlines korraldab 90 tegevusaasta tähistamiseks ideekonkursi, mille raames otsitakse ideid lennukogemuse parandamiseks viies kategoorias:
Kategoorias "Lennukogemus" saab jagada ideid toitlustuse, pardatoodete, meelelahutussüsteemi, lennumugavuse ja mis tahes lisateenuste kohta, mis teie arvates lennukogemust veelgi rikastavad.
Kategoorias "Lennujaama kogemus" saab jagada ideid transpordi, lennujaama, lounge’i, registreerimise ja pagasi kohaletoimetamise kohta, aga ka muid ideid, mis parandavad lennueelset reisikogemust.
Kategoorias "Müük, suhtlus ja võidukogemused" saab jagada ideid suhtluse kohta alates meie võrgusuhtluskanalitest kuni piletimüügiprotsessideni, kõnekeskuse teenustest kuni Miles&Smilesi ja muude lojaalsusprogrammideni ning mobiilirakendustest reklaamideni.
Kategoorias "Ettevõtete arendamine ja innovatsioon" saab jagada uuenduslikke ideid valdkondades, mis teie arvates aitavad kaasa meie äriprotsessidele, organisatsioonile, tõhususele ja kasumlikkusele, haridusele ja tööhõivele ning innovatsiooni ja ettevõtluse ökosüsteemile, aga ka digitaliseerimisvaldkondade, uute ärimudelite ja koostöövõimaluste kohta.
Kategoorias "Jätkusuutlikkus ja sotsiaalne vastutus" saab jagada ideid, mis aitavad kaasa jätkusuutlikkusele jäätmekäitluse, keskkonnatoodete ja süsinikuheite vallas, aga ka sotsiaalse vastutuse algatustega seotud ideid.
Ideekonkursi tingimused
Kuupäevad
Ideede esitamine
Ideid saab esitada veebivormil, mille leiab siit.
Auhinnad
Turkish Airlines paneb 90 parima idee autorile (5 kategooriat x 18 parimat) välja 9 miljonit auhinnamiili, mis kantakse lennufirma lojaalsusprogrammi Miles&Smiles kontole. Võitjad kutsutakse Turkish Airlinesi 90 aastapäeva auhinnatseremooniale Istanbulis.
Mida auhinnamiilide eest saab?
Turkish Airlinesi miiliprogrammi leiab siit ja upgrade’i tabeli siit.
Näiteks 60 000 miili eest saab edasi-tagasi reisi Türki või suuremasse osasse Euroopast äriklassis või kaks edasi-tagasi reisi turistiklassis või ühe turistiklassis reisi Kesk-Aasiasse (siia alla kuuluvad ka India ja Nepal) või Lähis-Itta. 60 000 miili on ka piisav ühe suuna upgrade’iks äriklassi Turkish Airlinesi kõikidesse sihtkohtadesse.
120 000 miiliga käib turistiklassis ära (edasi-tagasi) Põhja- või Lõuna-Ameerikas, Kaug-Idas (Hiinast Maldiivideni) või Okeaanias (Austraalia, Uus-Meremaa, Fidži jmt).
300 000 miiliga saab lennata kõikjale maailmas äriklassis.