
Trip.ee reisiuudistega on juba mõnda aega väike kriis olnud, aga põhjust polegi vaja kaugelt otsida – selleks on ootuspäraselt reisimine. Arvestatav osa Trip.ee tegijatest viibib hetkel Hiinas ja nagu reisidel ikka, kulub märkimisväärne osa ajast sellele, et selgeks teha, kuhu ja kuidas liikuda, siis lihtsalt liikuda või kus ööbida või mida vaadata. Hiinas kulub sellele veelgi rohkem aega, sest esiteks on kõik Google'iga seotud teenused blokeeritud (abiks ExpressVPN) ja teiseks kipuvad internetiühendused olema meie jaoks arusaamatult aeglased. Plusspoole pealt peab ütlema, et seni on igas majutuskohas vähemalt teoreetiline WiFi olemas olnud. Kokkuvõttes peab ütlema, et meie reisistiil on luksuse poolest küllalt vastupidine sellele reisistiilile, mida kajastab allolev reisiuudis, kuid ilmselt siiski mõnevõrra hullumeelsem ja üsna võimalik, et ka elamusterikkam.
See on pilt Li jõelt bambuspaadi (mis on tehtud täiesti autentsest plastmassist) pardal avanevast vaatest.
Hotellikett Four Seasons soovib viia luksusliku hotellikogemuse viia taevasse, pakkudes võimalust minna ümbermaailmareisile Four Seasons poolt spetsiaalselt selleks kujundatud lennukiga. Iseenesest polegi Four Seasoni ümbermaailmareisi näol tegemist väga uue asjaga, sest Four Seasons on analoogseid reise pakkunud juba aastast 2012, kuid esmakordselt pakutakse reise lennukil, mis on hotelliketi enda kujundatud.
5-tärni hotellikett soovib 10 kilomeetri kõrgusel Boeing 757 pardal hakata pakkuma sama kvaliteeti, mis lukshotellides maa peal. Ilmselt kogevad reisijad õhus isegi paremat kvaliteeti, sest kokku ei hoita tõesti millegi pealt. Reisijaid ootavad nahast istmed, mille kujundus on Itaalia disainerilt Iacobuccilt (kes on näiteks ka väga hea reitinguga Cathay Pacificu ja veel nii mõnegi lennufirma istmete kujunduse taga), Mongoolia lammaste villast tehtud tekid, piiramatult Dom Perignoni šampanjat ja kalamarja.
Four Seasonsi lennukis pole ilmselt põhjust kurta ka toidu üle. Kõik toidud valmistatakse tippkokkade poolt lennuki pardal, mitte ei soojendata üles.
Iga reis sisaldab nii lennureisi kui transporti maa peal. Reisijate käsutuses on lisaks arstile ka fotograaf ja reisijuht, kes teab mida näidata Maldiividel või Serengeti safaril. Lennuki 52 reisijat teenindavad vähemalt 21 pardateenindajat ja peakokk. Võrdluseks: tavakonfiguratsioonis Boeing 757 mahutab 233 reisijat. Selliste lennukite ümberehitamine maksab tavapäraselt 15 miljonit dollarit, kuid antud juhul kulus raha "märkimisväärselt rohkem".
Lennureiside planeerimisel on arvesse võetud, et need ei oleks liiga pikad. Lennud varieeruvad 3,5 tunnist kuni 8 tunnini, kuid keskmine lend jääb 6 tunni kanti. Kuigi lennuki istmed võimaldavad mugavat 180 kraadist magamisasendit, ei kipu Four Seasonsi ümbermaailmareiside kliendid magama, sest Dom Perignoni saatel pole lennukis suhtlemisprobleeme oodata.
Ah jah, kõik reisijad saavad umbes 100 eurot maksva Bvlgari hügieenitarvete komplekti (naistele valged, meestele mustad), Bose kõrvaklapid ja spetsiaalselt nahast tehtud reisimärkmiku. Enne reisi saab muusika ja filmid laadida kõikidele reisi ostnutele jagatavast iPad Air 2-st. Kui on soovi vaadata midagi muud, siis loomulikult on lennukis ka tasuta traadita internetiühendus.
Palju selline peaaegu ümbermaailmareis maksab? Mitte eriti palju – odavaima reisi saab kätte juba 106.000 dollari ehk natuke rohkem kui 95.000 euro eest. Kes tunneb, et 100.000 eurot pole 3-nädalase reisi kohta liiga palju, saab järgmiste reiside toimumise aegu kontrollida Four Seasonsi lehelt. Sel aastal on plaanis veel 2 reisi.
17 september – 11 oktoober Austin – Costa Rica – Havai – Sydney – Langkawi – Mauritius – Serengeti – Petra ja Surnumeri – Lissabon
4 – 22 november London – Petra ja Surnumeri – Dubai – Seišellid – Serengeti – Firenze – London