Agoda

Kas kellelgi on olnud võimalik Agoda klienditeenindusega ühendust saada? Broneerisin hotelli ja broneeringu eest tasumise päev on 17. august, aga sooviks krediitkaardi andmeid muuta. Helistamine  jääb selle taha, et ma ei saa täiesti aru automaatvastajast  ja meilidele ei vasta küll keegi. Proovisin fb lehele kirjutada, aga sealt tuleb ka automaatvastus  ainult.

Mine oma Agoda profiili ja muuda krediitkaardi info seal ära.
17. augustil ilmselt Agoda üritab võtta raha sellelt kaardilt, mis parasjagu on registreeritud sinu kontole.

Meie oleme suhelnud mõned korrad, probleemiks, et tahaksime öömaja ette ära maksta. eelnevalt oleme neile emaili saatnud ja siis nad helistavad meile tagasi, tavaliselt õhtul (ajavahe tõttu). Kui mälu ei peta, siis kõne on Hong-Kongist tulnud. Mingit venitamist pole siiani olnud, kirjutad ja päeva kahe pärast saad ka kõne