Easyjet broneering

Tere!

Olen viimane nädal aega üritanud Easyjet lehel teha online broneeringut, aga kogu aeg annab veateadet (gtc70). Olen nendele 3 korda kirjutanud, aga midagi asjalikku nad välja pole pakkunud. Ükski nende poolt välja pakutud põhjus miks broneeringut ei ole võimalik teha ei kehti minu puhul. Olen üritanud broneeringut teha erinevatel aegadel ja erinevate krediitkaartidega, aga tulemus on ikka ümmargune null. Kas kellelgi on olnud sama probleemi ja kuidas sellest üle saada?

1
2

me ju ei tea, kuskoha peal veateade ilmneb. Endal oli see probleem, et kuna deebetkaardil pole turvakoodi, mida broneeringu eest makstes küsitakse, siis olin sunnitud tegema nn. U-kaardi (jutt käib Ühispangast) ja kuna sel olemas turvakood, siis sai lõpuks ometi asjad korda. Kui ise ei saa hakkama, mine mõnda reisibüroosse, teevad selle broneeringu ära ja Sul pole vaja oma ajusid vaevata.

0
0

Veateade ilmub kõige lõpus, kui olen juba vajutanud kinnita broneering. Broneeringu tegemiseks pole deebetkaarti kasutanud, küll aga olen proovinud mitme erineva krediitkaardiga, millel broneeringu tegemiseks ka piisavalt vabasid vahendeid olemas. Reisibüroos juba hoopis teised hinnad kui online broneeringut tehes. Ja see ei ole ju normaalne, et juba nädal aega pole suutnud broneeringut teostada. Varem pole Easyjetiga selliseid probleeme esinenud.

0
0

kas alati úhe ja sama arvuti tagant? proovi mujalt sel juhul...

0
0

Proovinud olen 6 erineva arvutiga. Nii et selles see küll kinni ei saa olla.

0
0

Enda kaardiga ka sama probleem. Oma mõistusega olen jõudnud nii kaugele, et kuna mingist hetkest on ka Easyjet üle läinud Verified by Visa turvalisustasemele (või süsteemile või millele iganes), siis oma paar aastat vana Visa Businessiga lihtsalt enam ei saa sealt osta. Kaart kuulub Hansapangale ja panka on ka asjast teavitatud, aga seni pole targemaks saanud. Nüüd sai neile ka põhjalik kiri saadetud, kus sai kirja pandud minupoolne nägemus probleemidest. Hansapanga tavateenindaja suutis kinnitada vaid seda, et neil pole seal kaartidega seoses midagi muutunud, aga no see ju ongi probleemi põhjuseks, et uue süsteemiga pole liitutud :) Sama probleem oli paar nädalat tagasi ka Alitaliaga, kes oli ka Verified by Visale üle läinud. Antud juhul probleem lahendust ei leidnudki, kuna lennupileti sai muid teid mööda lõpuks soodsamalt ja kiiremini. Muidugi võimalik, et probleem on milleski muus hoopis. Aga huvitaks ka teiste tasumise probleemid nii Easyjeti kui ka teiste firmadega.

0
0

Uurisin Verified by Visa ja Mastercard SecureCode süsteemide kohta. Need pakuvad võimalust turvalisemalt online ostusid sooritada (tuleb lisaks muule sisestada ka parool, mille oled süsteemiga liitudes valinud/saanud). Aga lugesin välja ka seda, et kui sa süsteemiga liitunud pole, siis saad ikka vanaviisi kaardiga ostusid sooritada. Võib-olla on viga siiski selles turvasüsteemis, ei tea. Aga vähe kahtlane jah, et Eesti pangad selle süsteemiga liitunud on (nagu ma aru sain, siis eraisik saab liituda juhul, kui tema pangakaardi väljastanud pank seda teinud on). Igatahes tundub et jääb vähemalt Easyjet'iga lendamata.

0
0

Kas viimas kolme päeva jookul on kellelgi õnnestunud Easyjetiga broneeringut teha.Ka mina olen proovinud broneerida kuid saan samasuguse veateate.

0
0

täna hommikul tegin - õnnestus. Kasutasin Hansapanga Mastercardi.

0
0

Mul sama teema olnud, aga kindlasti peavad pangale antud aadress ja see mis sa sinna easyjet lehele aadressiks paned, yhtima. Kolin ise paris tihti ja siis on ikka jama kui palju, kui posti indeksit voi miskit enam ei maleta. Ehk on abi ...

0
0

Mina teostasin broneeringu reedel s.o.31.08 ja ei tekkinud mingisugust probleemi. Sain mailile kinnituse ja krediitkaardilt bronniti ka summa ärs.

0
0

Mis kaarti sa broneeringu teostamiseks kasutasid? Ma olen proovinud Seb panga Visa ja Mastercard'iga ja Hansapanga Mastercard'iga, aga pole ühegi kaardiga õnnestunud.

0
0

Hansapanga VISA kaarti. Minu käest ei küsinud mingit lisainformatsiooni. Ainus asi oli see, et olen eelnevalt easyjetiga registreerunud. Bronni tehes kasutasin registreerunud kunde varianti. Ma pean tunnistama, et ma ei mäleta täpselt kas ma olen eelnevalt kusagil Verified by Visa kasutanud. Tean, et ühele tuttavale broneerides Tema enda kaardiga kasutasin seda teemat Airbalticuga. Siis läks läbi küll.

0
0

Kas on võimalik, et ta annab sellist veateadet ka siis, kui ühele väljavalitud lendudest ei ole võimalik enam broneeringut teha ehk see on välja müüdud? Kas siis ei peakski olema sellist teadet või siis ei tohiks saada seda lendu enam üldse valida?

0
0

Ryanairi puhul on küll nii, et kui on välja müüdud siis ei näita selle päeva lende üldse.

0
0

olen täna mitme erineva krediitkaardiga broneeringuid teostada üritanud...no ei lase...lööb veateate gtc70???...kas keegi on easyjetilt kodulehel esitatud küsimustele vastuseid saanud ning kas keegi teab mõnda eesti keelt suhtleva esyjetlase tel nr...kuna reis planeeritud 01.11, siis praegust oleks õige aeg lende broneerida - kuid ei saa :(

0
0
1
2
Lennupakkumised
Reisikaaslased