Easyjetiga kontakti saamine

Piletid on ostetud 22. juuniks Easyjeti Tallinn-Londoni lennule. Aga ei Easyjeti ega Tallinna Lennujaama koduleht ei näita sellisel kuupäeval lendu. Samas kui vaadata internetist oma broneeringut, siis näitab et bron kehtib. Nende telefon on pidevalt automaatvastuvõtja peal ja meili saatmine millegipärast ei õnnestu. Kas kellelgi on sarnatast jama olnud ja mida olete ette võtnud?

Võibolla on mingi viga. Tõesti easyJeti leht ei näita, et sellel päeval lend oleks. Ma arvan et lendu sel päeval pole, sul lihtsalt tehtud pileti väljastamisel apsakas. Kindlasti kontakteeru easyJetiga, ürita kuni nad kätte saad :)

... et lend on välja müüdud. Tulin ise aprillis Londonist ja oli sama lugu, et lend bronnitud ja korraga ehmatusega vaatasin, et lendu ei näita. Aga tegelikult oli asi selles, et lend oli välja müüdud. Sest tegelikult plaani järgi peaks esmaspäeviti lend Tallinnast minema küll. Aga katsu kindlasti Tallinna lennujaama infost üle küsida.

Ma vaatasin Tallinna lennujaama lehte kah ja seal ka kirjas, et esmaspäeval easyJeti lendu ei välju, esmaspäeva koha peal kriips. easyJeti lehel kah kirjas selle päeva peal: Lendu ei toimu. Helista Lennujaama infosse kah kindlasti.

Eestis esindab easyjeti estair-tel.6803501.