Estouri müügipäev?

Sain eile oma postkasti kena kutse. Nimelt teeb Estour müügipäeva Viru Keskuses. Sirvides silmadega üles-alla seda kutset, tundus see idee kuidagi tuttav. Mu meelest oli ühel teisel reisikorraldajal samasugune üritus ja täpselt seal samas kohas. Lihtsalt tekkis küsimus, et kas Estouril on saanud otsa ideed, et nii lihtlabaselt teiste omasid kasutavad. Päris nõme värk, mind see kutse enam küll kusagile ostma ei kutsu.

Terv, reisipr22nik

Ju siis konkurent müüs nii hästi. Ma ei saa aru, milles probleem on?

Minu teada on Viru Keskuses lausa turismilaata korraldatud. On ju loogiline, et impulssmüügiks on eriti sobiv suurte inimhulkade käimise koht. Kaubanduskeskuse teeb atraktiivseks suur tõenäosus saada kontakti ostujõulise kontingendiga.
Remargi korras veel küsin, et kas kutse oleks olnud kutsuvam, kui üritus oleks toimunud ntx Kristiine või Ülemiste keskuses - oleks originaalsem olnud we???