Finnair ei saada e-piletit

Tere,

oskab keegi ehk nõu anda. Nimelt ostsin edasi-tagasi piletid Tln-Pariis Finnairiga ja kõige eest on korrektselt makstud, aga millegi pärast ei laeku piletit e-postile. Olen neile juba 2x kõnet teinud (3,20eur+tavatariif) ja nad kinnitavad, et nad panid telefonikõne ajal juba teele selle. No kuidas? Kõik teised teated finnairilt olen sellele samale meilile kätte saanud.

Äkki oli su meiliaadress valesti sisestatud ja nad saadavad vigasele meiliaadressile?

Võta Finnair Eesti esindajatega ühendust ja saad odavamalt räägitud. Tel. 6 266 309

Aga broneeringu confirmationi meili sain küll kätte ju :S

Võib sõltuda ka sellest, kust lennupileti broneerisid.

Finnairi lehelt broneerides peaksid saama kaks sõnumit

  • Your confirmation, Booking Ref xxxxx (kinnitus, et broneering on kinnitatud)
  • YOUR TRAVEL INFORMATION: perenimi/eesnimi DEP xxxx (e-pilet)

Kontrolli www.checkmytrip.com, aga arvan, et asjad on korras. Olen Mexicanaga ka samasuguse asja läbi elanud. Kinnitus oli, e-piletit mitte.

Mul on teine veidrus esinenud 1. augustil ostetud lennu puhul - pole saanud SMS-i lennuinfoga. Valisin nagu alati broneerimisel vastava optsiooni ja telefoninumber on õige, aga SMS ei tulnud. Kirjutasin eile Customer Care - ja üllatus, täna laekus meilile mu e-pilet veel kaks korda, aga SMS-i ikka veel pole :-(

Aitäh teile, sain ka pileti kätte. Asi oli hot.ee-s väidetavalt, et sealt ei tule pilet läbi :S