GoTravel.. õpetlik lugu reisipaketi ostjale

Ostsin GoTravelist 51000.-EEK eest "Eksklusiivse Aastavehetusreisi" Mehhikosse. Välja reklaamitud 4 tärni hotell Alegro Playacar oli täielik saast. Vannitoad hallitasid ja konditsioneerid ei töötanud. Meie GoTraveli reissaatja Maiga Hallap avaldas tõsist pettumust ja lubas end töölt lahti võtta... Kolmandaks ööks pakuti meile suure kisa peale uus tuba, mis sisuliselt oli vihma käest räästa alla sattumine, sest ega seal midagi paremat ei olnud. Teatasime reisiesindajale, et kui GoTraveli poolt muid lahendusi ei pakuta, siis soovime sellest hotellist välja registreerida ja kolime omal kulul teise hotelli. Ainuke soov oleks tagasi saada antud hotellist välja registreerimisega seoses kasutamata jäänud raha. Vastus oli, et jah, see on võimalik, aga vastav avaldus tuleb teha pärast reisi GoTraveli juhatusele.
Veetsime meeldiva puhkuse teises hotellis ja koju saabudes siis tegimegi avalduse. Vastuse saatis GoTraveli juhatuse nimel meie tore reisiesindaja Maiga Hallap, kes Mehhikos pidi end töölt lahti võtma..... unustage oma raha ära, sest GoTraveli üldiste reisitingimuste kohaselt paketi ostmise korral ei maksta paketis sisaldunud osade kasutamata jätmisel midagi tagasi. Kuna me ei suuda dokumentaalselt tõestada kui palju maksis paketis sisaldunud ööbimine just selles hotellis, siis pole abi ka tarbijakaitsest ega kohtusse minemisest. Niiet lihtne tüng... kallid inimesd, mõelge ennem kui ostate reisipaketi või teete tegemist AS GoTraveliga.

Võtke T. Pruuliga ühendust, ta ehk arusaaja inimene. Kui tõesti jama, siis teeb vähemalt säru oma töötajatele.

Mul Go Traveliga selline kogemus aasta tagasi . Ostsin perele reisipaketi Türki , tegemist oli varase tellija soodustusega - 15 % hinnast. Raha tuli kohe täissummas ära maksta . No problem , maksin . 2 nädalat hiljem sain e- maili kus oli kirjas , et vabandust , meil oli trükiviga , tegelikult on soodustus 5% , olge nüüd hea makske 3400 EEK juurde või me tühistame reisi. Helistasin enne tarbijakaitse juristile ja pidasin nõu , selgus , et reisibürool ei ole ühtki võimalust pappi juurde küsida kui nad on vale hinnaga müünud . Teatasin seda ka Go traveli esindajale kes lärmas telefonis - "kas me peaks selle siis omast taskust nüüd maksma" vastasin jah , mispeale visati toru ära.Igatahes käisin ära esialgse hinnaga. Nii et soovitus , tarbijakaitse jurist võib anda päris head nõu ja teiseks ärge jätke nõudmast seda mida teile on esialgu lubatud. Jätkuvalt meeldivaid reisielamusi

Tegelikult ju natuke arusaamatu värk.... ostes reisipaketi tundmatusse kohta, saad ju 100% põrssa kotis. Kui midagi on valesti siis GoTraveli reisitingimuste alusel oledki nagu loll seal tundmatus kohas. Avalduse saad teha alles pärast reisi ja siis otsustavad isikud, kes ise kohal ei olnud. Loomulikult teevad ka GoTraveli juristid oma tööd ja ega seda ei saa pahaks panna, kui küüned enda poole on. Samas oleks päris huvitav teema meedias närimiseks, sest klient saab igaljuhul vastu pükse ju.

Eks siis riski minimeerimiseks tuleks enne ostu kasutada käepäraseid vahendeid (loe: internet) ja kontrollida reisikorraldaja juttu. Ülalnimetatud majutusasutuse kohta on netis täpselt samasuguseid kirjeldusi kamaluga. Samas oleks ju ilus kui selle töö teeks juba eelnevalt ära reisikorraldaja ise (kui tõesti oma silmaga kontrollimiseks vahendid puuduvad).

GoTravel saatis mõniaeg tagasi e-postitusega reklaami soodsa autopaketi kohta SuperSeaCat-iga. Paketti ostma minnes selgus, et reklaamitud kuupäevad ei vastanudki tõele. Välja oli reklaamitud, et soodushind kehtib kuni augusti lõpuni toimuvatele reisidele, kuid siis selgus, et ei olegi nii, vaid hoopis 24-ndani. Eksimine on inimlik, ma täitsa mõistan. Samas mind üllatas see, et sellise eksimuse puhul ei suuda soliidne reisifirma mingil moel püüda klienti hoida ja pakkuda välja mingit lahendust. Kasvõi mingi pisikene soodustus vms. Loomulikult ma ei ostnud täishinnaga pileteid neilt ja vaevalt ka seda kunagi tulevikus teen. Piletid said ostetud Viking Line-st ja sealt ostes sain piletid sama hinnaga kui GoTravel-i libareklaamis lubatud. See pani mind veel rohkem üllatuma. Minu arvates võiks reisifirma olla suutlik nii lihtsaid asju organiseerima ja välja pakkuma erinevaid lahendusi eksimuste puhul.