silverman

Reisisell, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
2 meeldimist
0 postitust / 95 kommentaari
9 (1.4%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Ah see on siis seniilsusmaks hoopis? No aga nimetagu siis asju õigete nimedega. Kartuses, et mõni ei saa aru, kõigile lisamaks keevitada on päris huvitav mõttekäik muidugi.

P.S. Pole kunagi Egiptuses päevitamas käinud ja lähitulevikus pole ka plaanis seda teha.

AirAsia on Malaisia lennufirma ja Malaisia on Eestiga võrreldes +5 ehk GMT+8.

Suvel peaks Eesti GMT+3 olema.

Kui oled nii umbes 20+ ja teed esimest sellist trippi, siis anna aga minna. Sai isegi selliseid sõite tehtud ja nauditud. Kui juba veidi vanem, siis tõenäoliselt peaks natuke rahulikumalt võtma.

2008.a. ei saadud kahe päevaga seda paberit tehtud (kuigi oli juba varem ette kokku lepitud) ja faksiti samuti Tulumisse järgi. Sel ajal küll midagi eraldi maksta ei tulnud.

Kuna sul on kaks nädalast reisi, siis soovitan ühel juhul rentida auto ja teisel kasutada ühistransporti. Saad hiljem ka tulemusi teistega jagada.

Kogemus AirBalticuga täpselt 2 aastat tagasi. Muudeti lennuaega (kusjuures teatati alles 2 nädalat enne lendu), mulle uus aeg ei sobinud ja tahtsin vahetada samale päevale hilisemale lennule (sama marsruut Stockholm-Riia ja samuti AirBalticu enda lend). AirBaltic keeldus ilma igasuguste põhjendusteta. Otsisin siis üles nende enda reeglitest punkti:

9.1.2 ........... If, after you purchase your Ticket, we make a significant change to the scheduled flight time, which is not acceptable to you, and we are unable to book you on an alternate flight, which is acceptable to you, you will be entitled to a refund in accordance with Article 10.2.

Väga mugavalt on jäetud täpsustamata, mida tähendab 'significant change' selles kontekstis. Pommitasin siis küsimustega nende klienditeenindust, kust lõpuks sain sellise vastuse:

We can change your flight if schedule changes reach 5 hours.

Kusjuures rõõmsalt soovitati mul piletid ümber vahetada, hinnaks 1625 EEK / inimene. Nali selles, et tuli odavam lihtsalt osta uued piletid teisele lennule.

Loo moraal: ei tasu eriti sellele loota, et AirBaltic midagi sul lisatasuta ära vahetab või mingeid kulusid kompenseerib.
Loo moraal minu jaoks: vabatahtlikult AirBalticut enam ei kasuta.

Aasta siis oli 2008.
Broneerisin www.economycarrentals.com, rendifirmaks oli Decar. Tuttuus VW Passat AUT ja ei maksnud väga palju, mälu järgi mingi 600-700 EEK ööpäev.

Mis nendel teedel viga oli, kui küsida tohib? Sai 2 nädalaga pool Türgit läbi sõidetud ja ei ütleks küll, et teed kehvemad oleksid olnud kui Eestis.

Umbes pool ajavahest Aasia ja Kanada vahel. Suund oleneb sellest, kummalt poolt vaadata.

Igaks juhuks midagi asjalikku ka:
http://www.timeanddate.com/worldclock/

Kylli999, ära aja jama. Türgis on täiesti rahulik liiklus, kui just Istanbuli kesklinna ei kavatse ronida. Ja seda silm ilmselgelt ei kavatse teha.
Silm, isiklikult eelistaksin pigem Kapadookiat kui Pamukkalet, kuigi see ka vist Alanyast natuke kaugemal. Rannik on ilusaim Marmarise ja Antalya vahelisel alal.

Buss Excel 308, peatus kohe peale M11 ületamist.

3-tunniseid ja pikemaid otsi ikka üle 2 eriti ööpäevas ei tee. Ja kes keelab selle lennukiga vahepeal 2 lühemat edasi-tagasi otsa teha Münchenist? Ja ongi ööpäevas sinu 3 täis. Ainuke loogiline osa su jutus on tõesti meeskonna majutuse põhjenda-(ma)tus, aga arvan et küll LH ka selleks endale korraliku diili on välja kaubelnud.

Mina küll ei julgeks minna, Makedoonia Aleksander pidi ka sealkandis liikvel olema.

www.nationalexpress.com
kõik info kättesaadav

Olen sõitnud Antalya-Mersin-Nevsehir. Alanya-Mersin lõigul mereäärne käänuline tee, keskmine kiirus max 50km/h. Läbi Konya pole sõitnud, ei oska kommenteerida. Aga igal juhul kulub sinna sõitmiseks terve päev ja tagasi samuti. Kohapeal soovitan olla vähemalt 2 päeva (1 päevaga saad muidugi ka mingi ülevaate kätte). Majutushinnad algavad 20 Eurost (vt. näiteks www.booking.com ja Göreme).

Multiple Airlines'i kampaaniatel tasub tõesti silma peal hoida, aeg-ajalt on häid pakkumisi olnud...

Kui kõik nii lihtne on, miks siis Eesti valitsus ei punni veri ninast väljas?
Ja küsimus pole enam jooksvas kahjumis vaid negatiivses omakapitalis.

Aga miks üldsegi sina pead minema kohtusse, kui AB kaebas kohtusse Läti ministeeriumi? Peaksid ju omavahel madistama?

AirBaltic on hullem kui odavlennufirmad, aga kahjuks pole ka eriti alternatiive siit regioonist lendamiseks.

Mis jama viimastel päevadel toimub?

Voucheri saad elektrooniliselt, raha võetakse kohe maha.
Lisajuhi saad kohapeal juurde makstes.

Kui on Eestis esindus, siis selle kohta ei oska öelda. Aga mida seal ikka ongi muuta? Minu teada peaks saama ka autoeurope'is endas broneeringut muuta.

Millise maja taga see järv seal Kotoris on?