Maksud peaks ju ikkagi tagasi saama. http://estonian-air.com/et/reisijale/enne-reisi/lennupilet/tagastustaotlus/
Kogemus AirBalticuga täpselt 2 aastat tagasi. Muudeti lennuaega (kusjuures teatati alles 2 nädalat enne lendu), mulle uus aeg ei sobinud ja tahtsin vahetada samale päevale hilisemale lennule (sama marsruut Stockholm-Riia ja samuti AirBalticu enda lend). AirBaltic keeldus ilma igasuguste põhjendusteta. Otsisin siis üles nende enda reeglitest punkti:
9.1.2 ........... If, after you purchase your Ticket, we make a significant change to the scheduled flight time, which is not acceptable to you, and we are unable to book you on an alternate flight, which is acceptable to you, you will be entitled to a refund in accordance with Article 10.2.
Väga mugavalt on jäetud täpsustamata, mida tähendab 'significant change' selles kontekstis. Pommitasin siis küsimustega nende klienditeenindust, kust lõpuks sain sellise vastuse:
We can change your flight if schedule changes reach 5 hours.
Kusjuures rõõmsalt soovitati mul piletid ümber vahetada, hinnaks 1625 EEK / inimene. Nali selles, et tuli odavam lihtsalt osta uued piletid teisele lennule.
Loo moraal: ei tasu eriti sellele loota, et AirBaltic midagi sul lisatasuta ära vahetab või mingeid kulusid kompenseerib. Loo moraal minu jaoks: vabatahtlikult AirBalticut enam ei kasuta.
Aasta siis oli 2008. Broneerisin www.economycarrentals.com, rendifirmaks oli Decar. Tuttuus VW Passat AUT ja ei maksnud väga palju, mälu järgi mingi 600-700 EEK ööpäev.