Hotelliketi pysikliendiprogramm vs Priceline

Huvitav, matemaatiline arutelu teemal, kumb on kokkuvõttes soodsam, kas hotellikettide pysikliendiprogrammid või Priceline'i kasutamine. Tervised siinjuures RaulR'ile :)

http://boardingarea.com/blogs/loyaltytraveler/2009/02/23/the-cost-of-hotel-loyalty-vs-priceline/

Need arvutused on kõik nice and dandy, kuid millegipärast on peaaegu alati nendest puudu ajalise ressursi arvestus, mis kulub erinevate promode jälgimisele ja võimaluste otsimisele nende kombineerimiseks. Loyalty programmid on loodud eelkõige selleks, et neid loonud firmasid teenida. Vahest juhtuvad igasugused prohmakad, mis võimaldavad neid kasumlikud ära kasutada, kuid seni kuni hotelliketid eelistavad oma loyalty programmi ülalpidamist Priceline taolistele lahendustele ei saa kuidagi arvata, et nad sellega kaotavad, kuigi üksikud nutikamad kliendid võivad muidugi kasumlikult kaasa mängida. Praegused lennufirmade FF programmid on küll kaotanud igasuguse mõtte valdava enamuse reisijate jaoks, kes just ei reisi tööalaselt vähemalt paar korda kuus econ+ ja äriklassides.

0
0

Ma pole päris nõus, piisab oma mailboxi jälgimisest + korra nädalas tunnikeseks Flyertalki lugemisest, nii et sul on hea ülevaade toimuvast olemas. Ja ega ka Priceline's hea hinna saamine ilma ajakuluta pole, vahel tuleb teha mitu bidi, vaadata foorumist, mis level on hea hind jne. Tundub, et inimestel kes 40+ ööd aastas hotellides ööbivad, tasub loyalty ära. Lennufirmade FF suhtes olen osaliselt nõus. Kuigi 4-5 pikamaareisi aasta jooksul võivad ka economys päris hea staatuse anda.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased