Hua Hin 7 päevaga

Maabume 15 02 Bangkokis,seekord plaan piiratud reisiaja tõttu piirduda Hua Hini rannapiirkonnaga. Ilmselt taksoga lennujaamast esimesse ööbimispaika.See veel valimata.Meie plaan on esimesed 3 ööd siit ette kinni panna ja ylejäänud 4 ööd vaadata kohapeal. Ja nyyd siis kysimus sealkandis käinutele... Kas ilusat liivarannaga ööbimiskohta seal piirkonnas on leida,Kas sealtkandist ka näiteks praamiga mõnele nn palmisaarele sõita on ja seal siis ka ööbimisi võtta. Yle 7 öö meil kahjuks ei ole olla võimalik, Piletid tagasilennuks 22,02 hommikuks ikka Bangkokist juba olemas, Aga reisi mõte on seekord Lihtsalt Puhkusereis. Naudiks ilusaid vaateid,randu,tutvuks kohalike toidukohtadega. Meie * 1 mees ja 2 naisterahvast, Ette tänades...

7 päeva nii lühike aeg,et valiks kindla peale terveks ajaks hotelli ette ära.Hotelli valik sõltub ikka kõige rohkem rahakoti suurusest.Palmisaartele Hua Hinist ligidalt sõita ei saa.

Bangkokist Hua Hini saime ette tellides http://www.thaicalltaxi.com/. Lennujaamas oldi nimesildiga vastas. 6 inimest + laps minivaniga kokku 3000 bahti.Valisime hotelli keskuses. Kõik ümberringi käe-jala juures. Meid hoiatati ette, et seal puhkavad peamiselt euroopa pensionärid (nii tegelikult oligi), kuid meile see rahulikkus ja vaba kulgemine väga sobis. Pikendasime sealolekut algsele plaanile veel terve nädala. Ilus liivarand nii rannatoolidega kui rätikuga liival. Rannatool 100 bahti. Puuvilja, jäätist ja muud ninni-nänni kaupa pakuti, kuid väga pealetükkiv ei olnud keegi. Häirivad olid meie jaoks rannas hobused. Puhtad ja hoolitsetud loomad,sõitjateks Tai ja Hiina lapsed. Mõni peremees koristas oma suksu pabulad ära, mõni mitte. Järgmiseks päevaks olid vees lahustunud. Vaadata ja käia on Hua Hinis küll ja küll. Kaardi järgi sõitsime rolleriga kõik kohad läbi.Rolleri rent 200 bahti päevas, passist tehti koopiad ja ära ei võetud. Palju suuri erinevaid templeid (selle ees korraldati tai poksi võistlusi),ahvide mägi,elevantide küla, koerte kasvandus,võimsad veepargid, ostukeskused jm. Linnast väljas asuv firmariiete outlet on mõttetu. Turukaup tundus pisut odavam võrreldes teiste turismikohtadega. Motika takso ca 40-60 bahti ots ja hinnakiri seinal. Tuk-tuki mehed ei olnud ka nahaalsed. Kastitaksoga üks ots pealeistumine 15 bahti. Trippe müüdi tänavalt putkadest ja taksojuhtide käest. Võtsime rahvuspargi laevareisi (snorgeldamine) ja kalapüügi tripi. Kala saime ohtralt ja õhtul lasime kohalikel ööturul ära grillida. Ööelu täitsa olemas, piljardit ja elusat muusikat ning tantsu igale maitsele. Kes väga suurt möllu ja lärmi ei soovi kuid kõike seda natuke väiksemates ja vaiksemates kogustes tahab- siis Hua Hin on see koht.

Meie olime mõned aastad tagasi sellises hotellis. The Imperial Hua Hin Beach Resort.Väga mõnus hotell. Hotellil on oma liivarand. Hotell on küll keskusest eemal, aga pakub tasuta bussitransporti keskusesse. Olen Ullakega nõus, et see outlet on küll mõtetu. Vaatamisväärsustele lisaksin veel ühe. Meie võtsime tuuri Kuninga suvelossi. Väga huvitav koht. Transfeeri tellisime airporttransferthailand.com leheküljelt. Autojuht ootas nimesildiga lennujaamas. Sõit võttis aega natuke üle kahe tunni. Vahepeal tehti veel üks jalasirutuse peatus.