Ostsin nädal tagasi myTripi kaudu piletid kolmele AirBalticuga Malagale. Raha läks üle, aga mida mul pole on kinnituskiri/piletid. Ei saanud mingit koodi ka, et nende lehelt vaadata. Helistasin siis ülejärgmine päev MyTripi numbrile (kusjuures nende nn uus number ei kehti eestis), valisin siis inglismaa oma. Kui suutsime teenindajaga koos minu meili kokku veerida, siis teatas ta, et broneeringut ta ei näe. Andis inglise meili, kuhu päring saata ja väljavõte pangast. Saatsin neile selle. Tuli vastus, et sellega tegeleb https://www.mytrip.com/ee/, kuna raha on läinud selle kaudu maha ja ma pean sinna pöörduma. Telefoni numbrid on samad, millest üks ei kehti ja teine saadab mind uuele ringile inglise meiliga. Sain siis mingi punkti alt saata neile kirja (meili aadressi ju ei ole seal antud). Tuli automaatvastus minu juhtumi numbriga ja lubati võtta ühendust hiljemalt reedel kell 14.00. Reedel kell 14.00 tuli taas automaatvastus, et neil läheb tavapärasest kauem aega meilidele vastamiseks ja minuga võetakse kohe varsti ühendust. No seda ootan ma siiani. Eile saatsin taas neile oma juhtumi numbriga kirja, et ootan vastuseid. Sellele pole isegi vastatud enam. Muidugi kiri läks taas mingile üldisele automaatmeilile. Ühesõnaga olen nõutu, mida teha. Raha on läinud maha arvelt, aga midagi vastu pole saanud :( Panka pöörduda ja hakata pihta raha tagasi küsimisega? Kaua saab tehingut tagasi võtta? Või on kellelgi anda miskine imeline meiliaadress, mis seal kehtib? Ei tahaks nagu 1000 korstnasse ka kirjutada, laps ju tahaks siiski minna reisile :(
Selles ongi jama, et ma ei kirjutanud seda koodi ülesse vaid vajutasin, et saada kood meilile. Ei tulnud seda ja ei tulnud ka kinnituskirja ega pileteid. Meili aadress oli 100% õige, sest seda kontrollin alati üle kindlalt. Ma ei hakanud seda koodi kirjutama käsitsi üle, sest varemPole sellist asja olnud. Nüüd olengi jama ees. Eesti filiaaliga on võimatu ühendust saada
Inglismaale helistatud korduvalt, nemad käsevad võtta ühendust eesti vebilehe kaudu, kuna sealt on raha võetud maha. Ja ainus number eesti lehel on inglismaa oma. Seega on suletud ring see. Rämpspost korduvalt vaadatud ja muud kirjad (need automaatvastused) tulevad läbi ilusti.
Aga proovi näiteks airBalticu klienditeenindusse helistada. Ehk saavad nime ja lennunumbri järgi vaadata kas sul on broneering olemas.