capri

Reisisell, liitus Tripiga 12 aastat tagasi

7 meeldimist
0 postitust
23 kommentaari
 

2 külastatud riiki, 1% maailma 195st riigist

4 külastatud linna või piirkonda

Tahab minna

Viimased kommentaarid

Tegelikult peaks olema võimalik muuta ka Riiast väljuvale lennule Tallinna asemel, aga ma pole kindel kas koduleht seda võimaldab või peab selleks helistama.

Kaalu jälgitakse kindlasti väga täpselt. Päris kotti vast ei vaadata et kuidas ta sinna ära mahub aga vastutustundlik koeraomanik võiks ise koera heaolu nimel ikka kindel olla, et koeral kotis mugavalt ruumi on.

Väga kaheldav, et praeguses olukorras viiruse tõttu tühistatud lendude eest mingeid kompensatsioone makstakse. 

Aga kindlasti on neid kes lennufirmad selle pärast kohtusse viivad. Hiljem on tagantjärgi kindlasti huvitav näha kas keegi midagi saab ka.

Kodulehel on tagastuste kohta selline info:

If you cancel within 24 hours of making a booking you get a full refund, minus a cancellation fee. This can be done online via Manage Bookings.

If you do not fly you are entitled to a refund of some Government taxes and our Customer Service team will be happy to process the refund for you.

Although we are unable to offer a refund if you are no longer able to fly, you can change your flight to a future date and destination.

Kui Ryanairi kodulehel oma broneeringu lahti teete, kas seal ei ole mingit uut infot? Või muutmisvõimalust.

Pange ainult tähele seda et kui ostate pileti mis ei sisalda äraantavat pagasit siis tuleb suusapagasi registreerimise eest kindlasti maksta.

Aga proovi näiteks airBalticu klienditeenindusse helistada. Ehk saavad nime ja lennunumbri järgi vaadata kas sul on broneering olemas.

Kindel et valed koodid olid Ryanairi poolt antud või olid piletid vahendaja kaudu ostetud? 

Kui raha tagasi saadud siis pole ju probleemi. Võib-olla näitab sealt ostude ajalugu.

Ja 30€ on iga inimese kohta :)

Renaldile vastuseks, kui sa tõesti muret tunned siis pigem soovitaks sul see viieeurone priority boarding juurde osta. Nii saad rahulikult oma seljakoti salongi võtta.

Aga võta näiteks ühendust Turkish Airlinesiga, äkki oskavad nõu anda. Eesti kontaktid leiad siit http://www.turkishairlines.com/en-ee/corporate/sales-office

https://www.airbaltic.com/et/kasipagas

"airBalticu lendudel on igal reisijal (v.a sülelapsel) lubatud pardale kaasa võtta: 1 ühik käsipagasit (55 × 40 × 20 cm) + 1 ese isiklikuks otstarbeks (30 × 40 × 10 cm), kui reisitakse Basic- või Premium-piletiga; 2 ühikut käsipagasit (55 × 40 × 20 cm) + 1 ese isiklikuks otstarbeks (30 × 40 × 10 cm), kui reisitakse Business-pileti või PINSI VIP-kaardiga.

Basic- ja Premium-piletiga reisijatel ei tohi käsipagasi ja isiklikuks otstarbeks kaasavõetava eseme kaal kokku olla suurem kui 8 kg.

Esemed isiklikuks otstarbeks: käekott, sülearvutikott, kott tax-free-kaupadega, kaamerakott, vihmavari."

Kaaluga võid riskida siis, kui sul registreerimislauast läbi pole vaja minna (pagasit registreerima või pardakaardi printima vms), sest seal kaalutakse ka käsipagasit ja kui kaal on üle 8kg, siis pead pagasi lisatasu eest ära registreerima.

Skyscanner laseb niimoodi otsida. Ülevalt pead lihtsalt valima Multi-city variandi https://www.skyscanner.net/

Pühapäeviti saab Tallinna sadamas ka helikopteriga lennata, ehk pakuks seegi lapsele huvi, täpsemalt saad siit lugeda http://summukas.ee/

Mu mõte oli pigem selles, et parem küsida ja vaadata mida nad vastavad, enne kui kindlustusega jamama hakata.

Kas sa pangaga oled ka ühendust võtnud? Kui pileti krediitkaardiga ostsid, on ehk võimalus nende kaudu makse vaidlustada vms

Ma soovitaks kindlasti Ryanairi klienditeenindusse üle helistada. Nad on viimasel ajal veidike kliendisõbralikumaks muutunud ja ma usun, et kui sa seletad ilusti ära, et su lennud kellaaja muutuse tõttu enam ei klapi, siis on võimalus, et ehk nad saavad neid lende kuidagi paremini sobitada. Helista kindlasti üle, numbri leiad siit

https://www.ryanair.com/gb/en/useful-info/help-centre/faq-overview/contact-us/where-are-you-calling-from

New Yorki on 17. juunil 292,40 eurot, ümberistumisega Oslos. Ma ütleks, et vägagi head hind.

http://www.norwegian.com

Infoks, kui kellelgi veel selline probleem peaks olema - andke sellest Ryanairile kohe teada. Kodulehel on kirjas nende klienditeeninduse number või lihtsam (ja odavam) variant on nende kodulehel olev live chat (selle leiab üles lehe allosas 'help centre' lingi alt). Kui tõesti on probleem nende lehes, siis saavad nad kohe vastava info broneeringusse märkida, et lennujaamas probleeme poleks, sest 2h enne väljalendu pole lennujaamas kuidagi võimalik kindlaks teha milles probleem oli ja tuleb nagunii maksta.

Arvatavasti tuleb välja võtta, kuna Orient Thail ja Turkish Airlinesil ei ole omavahel pagasiveo lepingut. Aga et 100% kindel olla, soovitaks sul ikkagi Turkish Airlinesi helistada ja üle küsida. Nende Tallinna lennujaama kassa number on +372 623 11 11

Nojah aga vaataks ikkagi Tallinast lende, miks te kuskilt Inglismaalt või Frankfurdist vaatate? Mina sain Brasiiliasse (mitte küll pealinna) umbest 16 000.- (edasi-tagasi), võibolla saab kuskilt mõnituhat krooni odavamalt.

Mina tegin läbi Estraveli (mõtlesin lihtsalt et ei viitsi ise jamada dokumentide saatmisega) ja läks isegi alla nädala, muidugi mul oli kiire ka. Umbes nii, et kolmapäeval viisin dokumendid kohale, neljapäeval helistati mulle saatkonnast, et mõned asjad üle küsida. Ja üks dokument oli veel puudu, see sai vist reedel saatkonda faksitud. Aga viisa sain järgmisel teisipäeval kätte. Ja kolmapäeva hommikul oli minek.

Dokumentidest oli minul ankeet, töökoha tõend, piletite koopia, küllakutse Brasiiliast ja pass.