Kreetal Minos Imperial Luxury Beach Resort & Spa

Käisin mai lõpus Tez Touri kaudu Kreetal Minos Imperial Luxury Beach Resort & Spa`s, mille kohta levivad kuulujutud, et tegu on 5* hotelliga :) http://www.minosimperial.com/

Tegelikult ikka üle 4- ei saanud kuidagi seda hotelli hinnata. Elamine oli lõunamaine. Väike uimasus käis kõikjal teenindajatega kaasas. Toad olid avarad, aga pisivigadega. Näiteks tuli dushi all vett ainult dushist ja mitte kraanist ning vannis tuli vett ainult kraanist ja mitte dushist. Dushikabiinist voolas vesi pahinal vannituppa laiali. Toateenija marssis stabiilselt iga hommik kell 8 tuppa sisse, nagu sellega mõista andes, et mis magamist siin ikka olgu. Naabrid kaebasid ka sipelgate üle.

Kõige muuga sai kuidagi leppida, aga mitte sellega, mida seal toiduks pakuti. Või olgem nüüd korrektsed, "toiduks ei pakutud". Pakkuda oli ohtralt tühje toiduliudasid. Näljaste ja pahurate nägudega turistid jooksid tormi laudade juurde, et ikka midagi taldrikule saada. Toiduvalik oli äärmiselt kesine. Värsket ei olnud peaaegu üldse. Esimesel kahel päeval kohtusin tomatiga, järgmistel päevadel ei pakutud sedagi.

Ka teenindajaid oli restoranis liiga vähe. Iga päev oli üks ja sama vaatepilt, mõned kannatamatud külastajad teenindasid iseennast, sobrasid sahtlites kahvlite järel ja käisid teistelt laudadelt kohvitasse varastamas. Oli ka üks äärmiselt ebastabiilse närvikavaga teenindajaneiu, kes päevast päeva kliente sõimas selle eest, et nad talt veini või kohvitassi vms paluda julgesid.

Tez Touri kohapealsed esindajad olid ka üsna üllatavad tegelased. Transfeeri viis läbi umbkeelne venelane, kes ei osanud sõnagi eesti ega inglise keelt. Buss oli eestlasi täis. Esimesel päeval näitas nägu ka korraks üks eestlasest esindaja, aga temagi käitumine oli üsna veider. Nimelt oli seal üks väikse lapsega perekond, kes tahtis hotelli vahetada, sest tundis, et oli sajaga petta saanud. Tez Touri esindaja ütles umbes nii, et milles tema süüdi on ja tema ei tea üldse midagi ja talle ärgu nad tulgu kaebama. Huvitav, kes siis veel peaks asja siluma, kui mitte Tez Touri esindaja.

Lisaks sellele müüs see esindaja väga entusiastlikult autorendifirmat, mis pidi olema küll kallim, kui teised, aga see eest kvaliteetsem ja kõik on kindlustuse all. No võtsime siis sealt auto. GPS näitas aiateibaid ja konditsioneer ei töötanud. Hind oli ulmeline. Hiljem vahetasime auto siiski välja ja saime 50% odavamalt tunduvalt parema auto. Kes satub sinna hotelli, siis kõrvalkülakeses (2 km) on autorendifirma StopCar ja seda soovitan küll.

Mida lõpetuseks? Sinna hotelli on mõtet minna, kui rentida koguks perioodiks auto, sest ühistransport läheb 5 km kauguselt ning võttagi suunaks, et kogu elu toimub väljaspool hotelli. Hotellis on mõtet vaid basseini ääres päikest võtta. Aga äkki siis juba mõni teine hotell :)

Tellisime ka endale kohad samasse hotelli augusti kuuks. Natuke kahju, et sellise valiku tegime-valida on ju palju. Kasutame Estouri teenuseid , jääb vaid loota, et nende esindaja on südamega asja juures. Augusti kuus vast on "rohelist" söögikraami ka rohkem valminud ja valikud paremad. Üks asi jäi selgusetuks -miks päikest võtta ainult basseini ääres? Kas merevesi oli sel ajal liiga külm või puudus ujumiskõlbulik koht üldse? Päikest kõigile!

5* tärni hotellid on paljudes kuurortides elust eemal uhkes üksinduses. Mitte küll kõik, kuid paljud. Enne tellimist tasub alati uurida, mis seal ligiduses on ja kas on midagi. Aga mis puutub Tez Touri, siis selle firma pakutavad hotellid on minu meelest kõik natuke kulunud ja maha käinud.

To: Kaksteist, ei saa üldistada, Türgis käisime 2011 aastal ka Tez Touri kaudu ja nii luksuslikus 5 tärni hotellis, kui seal olime, pole eluski olnud.