Lennupiletite kompensatsioon

Sai augustis lennatud Corendon Airlines'ga Tallinnast Türki. Väljumisel hilines lend 5h ning otsustasime lennufirmale esitada kaebuse. Corendond Airlines nõustus maksma hüvitist ning öeldi et 6-8 nädalaga on raha arvel. Nüüd on möödas üle 10 nädala ning raha pole siiamaani laeukunud. Helistasin ka klienditeenindusse ning sealt öeldi, et raamatupidamisse on meie andmed edastatud ja kõik on siis nende inimeste taga. Helistasin finantsosakonda, seal aga öeldi et mingeid andmeid neile edastatud pole. Ühesõnaga täielik hämamine käib. Viimase kahe nädala jooksul on ainult korrutatud, et ülekanne tehakse lähipäevil jne. Täna öeldi aga esimest korda otse, et ülekanne on tehtud ning 2-3 päevaga peaks jõudma.Nõudsin ka ett mulle saadetaks meili peale maksekinnitus ning seda lubati teha. Ent mingit kirja maksekinnitusega ma loomulikult ei saanud ning nüüd on juba tööpäev läbi ja telefoniliinid kinni. Lubatud meili ei tulnud ning seetõttu ei ole mul ka usku, et lubatud ülekanne tõepoolest tehtud on. Mida antud asjast arvata? Kas kellelgi on taolisi kogemusi või oskab nõu anda, et kuidas toimida?

0
0

Paberimajandusest ei tea kunagi midagi aga korra usas olles sain 100 $ tund ja korra Prantsusmaal sain 70 euri tund. Selle muidugi pigistasin valja kohe lennujaamas, uue lennu ootel.

0
1

Selle kohta on päris korralik teema ja juhend, kui komp välja nõuda olemas: https://trip.ee/foorum/uldfoorum/kompensatsioon-lennufirmalt-katkestuse-hilinemise-puhul-250-eur-miinimum

Edu! :)

1
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased