Lufthansa ja nimi piletil valesti

Mulle osteti piletid Lufthansaga Hispaaniasse ja tagasi juba paar kuud tagasi. Nüüd otsisin piletid uuesti välja, et lennuajad täpselt üle vaadata ja ohoo üllatust, avastasin, et minu ja mehe nimed on valesti läinud seal. Mõlemal on meil perekonna nime lõpus salu. Piletil on minul aga A täht ära jäänud üldse ehk slu ja mehe omal on kaks tähte vahetusse läinud ja slau. Helistasin täna Lufthansa infonumbrile ja seal öeldi, et nime muutmine maksab 50 euri per person. Eile õhtul googeldasin ringi ja jäi silma, et muidu Lufthansal on 1 tähe muutmine tasuta. Ütlesin telefonis, et me siis muudame nime lennujaamas ära. Kas kellelgi on ehk kogemusi, kas tõesti kasseeritakse meil nüüd lennujaamas sellise väikese vea pärast 100 euri kohe? Päris jama oleks, sest pole sellise summaga arvestanud ja lend on juba paari päeva pärast.

Kunagi lendasin Norwegianiga Oslosse ja sealt edasi teise Norra linna.
Kuna Norwegian on odavlennufirma siis olid ka piletid eraldi.Ja samuti oli perekonnanimes üks täht puudu piletil millega Oslost edasi lendasin.
Avastasin selle ise ja juhtisin ka Oslos check innis sellele tähelepanu.
Seal aga öeldi, et see on tühiasi ja pardakaart trükiti välja õige nimega.
Kui teie lendate Tallinnast läbi Frankfurdi siis saate ju ka pardakaardid
check innist.Seega see nagu ametniku suva rohkem.Mina isiklikult ei usu, et midagi juhtub.Teil on ju nimemuutus suht loogiline.Nimekuju on äratuntav seega.

Nii, reis on ära olnud ja paneks siis siia ka kirja :) Õnnestus eelnevalt siiski Tallinna Lennujaama Lufthansast uurida, et selline pisike viga ei mängi rolli ja ei hakka seda muutmagi. Tegime online check-ini mõlemas suunas eelnevalt ära ja ei olnud kuskil probleeme :)