Matkaautoga läbi Läti ja Leedu. Reisikiri

Reisime juunis perega 2 nädalat matkaautoga Lätis ja Leedus. Külastasime Turaida lossi, lustusime AB Pargis, nautisime saunamõnusid keset Druskininkai linnaparki, võtsime päikest Nida liivadüünidel ja nautisime mereõhku Ventspilsis.

Loe meie reisikirja https://www.moover.ee/matkaautoga-labi-lati-ja-leedu/

Täitsa mõnus reis oli  teil.

Druskininkai on hea vihje, kuigi jääb pisut kõrvale. Kuldiga on juba aastaid listis aga ajaliselt pole sobinud.

Delfiinide etenduse lõppedes saab raha eest teha pilti, kui delfiin sõrmede vahelt toitu võtab. Lapsed olid väga elevil. 2 pilti maksis vist 25.- EUR. Aga pildid saab kätte hoopis teisest majast piletikassast.

Kusagilt reklaamlehelt lugesime paar aastat tagasi välja, et väljaspool Nida ainsa kämpingu piire ööbimine on keelatud. See on ka ilmselt põhjus, miks kämping meenutab 90-ndate pommiauku ja hind on konkurentsi puudumisel kirves. Mis teha, kui klientide voog on sulle tagatud ja ennast eriti liigutama ei pea. Mandri Leedus oleks see urgas sügiseks pankrotis.

Druskininkaisse tasub täitsa eraldi sõit ette võtta, Tartust 625 km, seega päevaga kenasti kohale. Samuti meeldis meile Vilniuses väga, sealgi tahaks pikemalt ringi vaadata.

Delfiinide toitmine oli ilmselt seoses covid-19 seose tühistatud, vähemalt ei pakutud küll.

Täitsa huvitav info Nida ööbimise kohta. Telgi puhul arusaadav, et ei laota oma laagriplatsi suvalisele muruplatsile laiali. Samas matkaauto pargid kuskile tänava äärde ja keegi ei saa arugi, et sa seal sees magad ;)