Viimased kommentaarid

ERR on tõesti saanud adekvaatsema info. Ma ei tea selle Kidy aastakäivet ja kasumit.  Eeldatavasti 6000.- Euro säästmise nimel lükati klient tanki. Kuna otseselt nähtavat kahju sellest pole, arvab Kidy ilmselt, et oli kasulik lüke. Ilmseselgelt loodeti sellele, et maksame raha tagasi ja elu läheb edasi. Aga need artiklid olid neile ilmselt tagasilöök, mida ei arvestatud või suhtuti ka sellesse võimalusse stiilis, et kliendid on haugi mäluga.

 
 See hotellipoolne viga võis tähendada 6 inimest Eestist, 10 Leedust 22 Poolast jne. Kokku võis seal õhus olla korralik summa. See selgitaks ka hotelli kategoorilist käitumist. Huvitav, kuidas käitus hotell teiste reisikorraldajatega?

Lugesin ka seda delfi artiklit.

Vastuse järgi on kindel üks. See vastaja sobiks ideaalselt mõne suurema partei funktsionäriks. Neil on kombeks ebameeldivale  küsimusele vastamise asemel mingit suvalist filosoofilist jura ajada. Kui siis mainida, et vastus ei haaku absoluutselt küsimusega, pilgutatakse kala kombel silmi ja teatakse stoilise rahuga, et ma ju vastasin. Ehk siis on tähtis vorm, mitte sisu.
 Mu kass suudaks ka inteligentsema vastuse anda, kui see Kiddy kõneisik.

Lahendused on head, kehvad ja väga kehvad. Ehk siis hea lahendus firmale on enamasti halb lahendus kliendile. Raha tagasimaksmist kajastatakse justkui õilsa teona. Muideks, lahendusena klassifitseerub ka lihtsalt kliendi kukele saatmine. 

Vot sellised hetked on justkui miljoni dollari elamus.

Ainus pluss selles loos on see, et raha ilmselt makstakse tagasi. Aga rikutud plaanid? Paljudel pole sellist võimalust, et saavad oma puhkuseaega ümber mängida. Nagu sa oma puhkuseavalduse esitasid, nii ka puhkad ja kedagi ei koti. Siis jääbki variant, et puhkad maal tädi Leida juures või plekid juurde.

 Tegelikult ajab see täiega närvi, et pead olema igal sammul iseenda jurist, turvamees ja veel sada elukutset. Vastasel juhul tõmmatakse sulle sobival hetkel kott pähe. Lugesin täna tund aega kindlustuse tingimusi. Automaatselt nõustuda ei julgenud aga siiski pole kindlust, et ma mingi jama otsa ei komista.
 On olemas nahhaalsed vargad stiilis Lepalaan. Loodan, et tripikad ikka veel mäletavad seda nime. Sealt edasi ongi need juhtumid, kus tõde on segane. Mulle meeldib kunagi kuuldud fraas, et eesti seadustes on taevasuurused augud. Tulemus sõltub sellest, kui hea hävitaja suudad osta.

 Minul on küll tänase seisuga mulje, et Tarbijakaitse on tihti vägagi hambutu. Nad saavad näppu vibutada aga paksema nahaga tegelased ainult irvitavad. Aga miks nad hambutud on? Eks kõik hakkabki sealt, kes seadusloomega tegeleb. Otsapidi jõuad ikka selle kala ja pea mädanemise juurde.
 Olgu see ajakirjanduse tase, mis ta on aga paljud asjad on liikuma hakanud, kui lugu suuremat kajastust leiab.



Minu arvates tulistab see Kidy Tour endale pumppüssist jalga. 

Hetkel polegi niivõrd tähtis, miks neil see error tekkis. Nad võisid ise ka tünga saada või misiganes. Tähtis on see, kuidas sellest välja tulla. Tänapäeva infoühiskonnas ei jää paljud asjad suletud ukse taha.
 Ma olen ka eksinud ja siis selle alla neelanud. No ei saa ju kliendile tuima näoga seletada, et minu viga tuleb sinul kinni plekkida. Pikas perspektiivis igaljuhul mõistlikum, kui klienti kottida. 
 Täna said nad kahjumi kaelast ära aga seda foorumit loeb üksjagu inimesi. Mitu potensiaalset klienti nad sellega kaotavad? Tihti selliselt asju ei vaadata, sest seda ei saa miskitmoodi mõõta. 
 Midagi pole teha, äri ongi karm ja nõrku ei soosi. Aga 100% ainult kasumile orienteerumine ei taga edu. 
  Sellega olen ma küll nõus, et liiga paljudel inimestel on ettekujutus, et firma=hea sissetulek.

No Austria kuulsa mägilinna Hallstadti koopia need hiinlased juba oma maale ehitasid.

Eks ma teen kondikava valmis. Üle nädala kahjuks aega pole. Aga parem ikka, kui kodus istuda.

 Mõne tripi puhul on mõistlik, kui saad koos kaasmaalastega käia. Ilmselt uurin tingimusi nendelt kohalikelt juba enne sinnaminekut.

Sinu postitused jäid mulle silma ja siis nägin, et aeg teine. Eks ma seepärast ka teate jätsin, et teadaolevalt on sihtkoht eestlaste jaoks põnev ja taskukohane. Mul juba mitu tuttavat seal viibinud.

Täna sai Tjäregorgile natuke raha makstud ja reis ostetud. Start on 05.03 Helsingist ja tagasi 12.03

 Hetkel veel plaanid alles ideetasemel. Oleme kahekesi ja mõte oli leida veel paar huvilist näiteksSenegali tripile. Kui keegi on samal ajal seal, siis võib natuke plaane arutada.

 Pelican tõesti kestab. Mul on Pelicani kohver tööriistade jaoks.  Juba 25 aastat käigus ja ainult kriimustatud ehk siis välimus näitab, et pole esimeses nooruses. 

 Neid kannatab lennukist välja loopida või ka sõitvast autost. Militaristide lemmik.

Minul kulus Roomas 3 päeva. Hommikul vara ei tõusnud, õhtusöök poole ööni jne. Võtsin puhkust ilma tormamata. Kõik tuntumad kohad vaatasin kiirustamata üle. Seda kõike ühe päevaga teha oleks võimatu. Ka mitte koos kuke ja koiduga alustades ning jooksusammul läbides.

Juulis ja augustis on tõesti tipphooaeg aga see pole nii kole. Loomulikult on paljud hinnad siis tiba kõrgemad. Ööbimist ei saa õhtul otsida ja igale poole minnes pead natuke ette planeerima aga soojad ilmad ja selline meeldiv melu ja ööelu on ka midagi väärt. Kujuta ette promenaadi, kus kõik kohvikud on rahvast täis. Igal pool muusika, melu, sume öö... Päeval on soe vesi garanteeritud.


Olen enamuse puhkustest veetnud Euroopas just juuli-august ja lähen jälle.

Šveits pole ka EU liige. Ometi saab üle piiri ID kaardiga, viisat vaja pole, piir on ka sümboolne. Jah, neil on selle kohta ka lepingud sõlmitud. 


 Ma selle Brexiti pärast väga ei põeks. Üks vahe tänasega oleks passi vajalikkus. Palju on meil inimesi, kes reisivad ja põhimõtteliselt üritavad ainult ID kaardiga hakkama saada? ID kaardiga on ka täna valik väike. Mida keerulist on passi taotlemises? Hetkel ainult järjekord. Üleeeile Pinna tänaval lausa 2,5 tundi ooteaega. Täna õhtul sain meili, et dokument ootab mind. Pass ja ID kaart koos taodeldes on riigilõiv 50.- EUR. Pass on tegelikult olematu probleem. 
 Pikemate reiside puhul nihkus EU piir meie jaoks natuke teise kohta. Kõik.
Turkishiga üle Istanbuli Lõuna-Euroopasse lennata pole miskit traagilist?
 

Aga see sõltubki lapsest. Mõnele piin, mõnele lõbu. 

Eks vanemad näevad selle alguses ära. 
Tegime esimese reisi kaks nädalat ja lapsed olid alla aastased. Järgmine aasta lasime juba pikemalt. Ainult küsi, kas lähme. Kohe on näpud püsti.

 Mul on nüüd ALATI pardakaardid ja hotellibronnid värvilises väljatrükis paberil  kaasas. Telefon võib tühjaks saada, kukkub põrandale puruks või juhtub misiganes muu jama. Siiani pole neid pabereid vaja läinud aga see ei tähenda, et nii jääbki. Samuti tasub ka mõni muu oluline info telefonist eraldi hoida.

 Sellise tegutsemiseni jõudsin siis, kui auto käigukangiga kogemata telefoni displei puruks lõin. Selle öö magasingi autos, sest kogu info oli telefonis.

Mina kaaluks selliste lendude puhul varianti, et ostad teadlikult piletid nii, et oled päeva või kaks Londonis. Seda nii minnes kui ka tagasitulles. Kui vaid aeg lubab. 

Laevaga minnes ei saa suure tõenäosusega näha õhtust linna. Endal kogemus, kui viimane paat minu piletiga väljus Veneetsiast 20.00. Ilmselt õigem minna autoga. Veneetsias endas on parkimismaja kallis. Odavam on auto mandrile jätta ja edasi rongiga. Viimaste aastatega on võib-olla selles osas midagi muutunud.

Hitleri Hundikoobas jääb Slovakkia suunalt kõrvale. Muidu lausa soovitaks. Sai sellest ka omaette teema tehtud.

Minu ainuke paketireis oli 1993 ja seega pole adekvaatne hindaja. Küsimustiku täitsin ära aga neist märgistest suurt ei tea.

To Jupstykk1:

 Ma saan aru, kui inimene töötab välismaal ja tal pole võimalik tööandja arvutis näiteks Eesti klaverit paigaldada. Aga oma isiklikku telefoni võiks ju austusest teiste kasutajate vastu need täpitähed installida. Sellest võidaks kõik. Pealegi ei nõua see erilist oskust.
 Ma võiks ju ka mõne vastuse sinu küsimusele koduses setu murdes kirjutada. Ilmselt saad hoolega lugedes aru ka. Eks me saame ka täpitähtedeta tekstist aru aga mugavam oleks õiget kirjapilti lugeda.

P.S Ma olen päris mitmele sinu postitusele omaltpoolt need täpitähed lisanud.

Pärast neljarealise Suwalki- Lomza- Ostrow-Maz valmimist muutub Bialystoki suund väheoluliseks. Aga järgmised aastad tuleb veel sealtkaudu liikuda.

Tõeliselt head uudised! Suvel läksin üle Lomza ja tagasi üle Bylastocki. Siis olid mõlemal teel oma vead. Järgmisel aastal siis Bylastocki kaudu. Kui veel Augustow-Bylastocki tee ka kiiremaks tehtaks.

 Olen ka seda meelt, et sellised ebameeldivad seigad annavad reisile oma vürtsi. Hiljem hea muljetada, milline jant sai üle elatud.

Alustamiseks on pakettreis pigem õige mõte. Hiljem, kui kogemusi juba on, hakkab natuke määrama ka see, mida sina tahad ja mida tegelikult see paketikas pakub. Mina sain juba elu esimesel pakettreisil aru, mida tahan. Samas ma ei välista seda varianti ka täna raudpoltkindlalt. Sõltub asjaoludest.


 Samuti ei saa kõike rahasse arvutada. Ise planeerides tuleb tõesti kodutööd teha ja aega kulutada. Paljudele pakub see just rahuldust, kui saad protsessi käigus teadmisi ja häid ideid. Samuti ei arvesta me ümber külas veedetud aega. Miks peaks siis planeerimisele kulunud aja oma töötasuga seonduvalt rahaks arvutama? Kes läheb külla jutuga, et kuule sõber, sinu pool vedetud aeg teeb kokku xxx Eurot? Kui selline kodutöö ei meeldi, siis loomulikult lõõd raha letti ja ostad, mida tahad.