Reis Nikal Traveliga

Kas keegi on viimasel ajal käinud selle firmaga reisil? Kuidas rahule jäänud? Eriti huvitavad Itaalia ja Prantsuse Riviera ringreisil käinute muljed.

Olen käinud reisil. Transport oli hästi korraldatud. Imelised vaaded, rikkalik ajalugu ja kindlasti tasub minna. Tuleb arvestada aga, et kavas võivad ette tulla muudatused. Kindlasti soovitaksin lugeda samuti tagasiside pakettis oleva hotelli kohta. Hotellis oli hea kuuldavus, jäin välja magamata. Giid oli kahjuks monotoonne, mis tekitas tugevat peavalu. Järgmine kord valin teist Giidi.

Ma ise nendega reisil käinud ei ole, aga kuna Facebook viskab reklaame ette, siis olen vahel huvi pärast sirvinud, et mida ka nii soodsalt saab. Tundub, et on halvas mõttes ülitihe programm. Kuskil eriti aega pole, ühtegi vaatamisväärsust nautida ega millessegi korralikult süveneda ei jõua, kuna pidevalt sõidetakse bussiga ühest kohast teise, väsitav, kiire ja pealiskaudne siblimine. Kui selline asi sobib, võid kaaluda. Kui eelistad pigem rahulikumat tempot, siis mitte.

Viimati vaatasin Istanbuli-Kapadookia programmi. Käisime mais sarnasel reisil oma käe peal ja seepärast oskan võrrelda. Vähemalt selle reisi puhul tundub küll, et enamik aega Nikaliga lihtsalt veedad bussis. Kuskil vaatamisväärsuse juures jõuad vbl paar tüüpilist pilti teha. Ümber vaatamisväärsuse ringi jalutada, nurga taha piiluda ja siis vbl ka tass teed/kohvi võtta ja natuke mällu talletada või kaaslasega arutada, et mida ma just nägin ja mida ma sellest arvan, ei paistnud olevat. Olen 30ndates, füüsiliselt terve, seega ei peaks suutlikkuses probleemi olema. Meeldivad igasugu ajaloolised, kultuurilised ja looduslikud vaatamisväärsused, aga eelistan seda, et mul on natuke aega ka. Et kui ma juba tulen teisest maailma otsast kohale ja näen nt Hagia Sophia kirikut-mošeed lõpuks oma silmaga, siis ei taha lihtsalt pool tundi giidi juttu kuulata ja järgmisele objektile sõita. Tahan erinevate nurkade alt mõne pildi teha, lihtsalt kuskil nurgas istuda, inimesi vaadata ja õhkkonda tunnetada ja pärast ka väljas rahulikult vaadet nautida ja reisikaaslasega arutada, et mis me nüüd sellest arvame ja kas on selline nagu me ette kujutasime.

Samuti, kasuta otsingut. Varasemast ajast on siin foorumis olnud teemasid, kus inimesed on selle reisikorraldaja puhul ühe ja teise asjaga hädas.

Just tulime

Sanremos olime hotellis grand Hotel des Anglais, hommikusöök ja bussi iga hommik kell 8 sõit juba Nizza, Cannes, Monaco jne. Õhtul hotelli tagasi õhtust sööma mis toimus siis kui buss jõudis. Päeval linnades 1-2 tundi vaba aega et ka lõunatada. Programm tihe, võtsime ühe päeva vabaks ei läinud Genovasse vaid läksime randa ja shoppama.Lennuk Milanost. Muidu oli huvitav.Õnneks oli hotelli lähedal Coop mis kella 22.00 lahti. Vein oli soodukaga seal alla 2€, Heineken 660ml 1,57€. Toas korgitseri polnud :). Suitsupakk Itaalias 5€ , Prantsusmaal 10€.

to dreamtrip

siis saite isegi odavalt suitsu, mul mees ostis 2021 Prantsusmaalt ja maksis 12EUR pakist.