Reisi...fng...net

Tahaks lihtsalt halada. Kui esimest korda reisinetti vaatasin, oli seal kiri: Tehnilistel põhjustel reisi.net taasavatakse 29 märtsil.

Kui 29. märtsil üle vaatasin, oli seal juba uus tervitus Tehnilistel põhjustel reisi.net taasavatakse 30 märtsil.

Eile õhtuks polnud mitte midagi juhtunud ja kui täna lootusrikkalt vaatasin siis oli seal kiri Tehnilistel põhjustel reisi.net taasavatakse 31 märtsil.

Ei tea mis homme on? Aprill, aprill? Loomulikult võib ju ka klienditeenindajale helistada aga kui tahaks iseseisvalt vähe keerulisema planeerimise ette võtta siis justkui tundub mõttetu.

Klienditeenindajale võiks helistada küll, kui nad telefonidele ka vastaksid- need on pidevalt kinni. Mul kiiremas korras piletit vaja broneerida, igavene jama... Väga piinlik lugu tõesti, et Estonian Air endale niimoodi vee peale tõmbas!