Tere
On plaanis soetada uueks aastaks lennupiletid Tallinn - Paphos - Tallinn ja seda just RyanAiri kaudu, kes antud liini avab. Tekkis aga küsimus üleüldise poliitika kohta Ryanairi puhul, et ehk on kellelgi kogemus. Nimelt esialgu oli märgitud, et lennud toimuvad esmaspäeviti ja reedeti mõlemal suunal ja olin tõesti sellega juba arvetanud kuni nädalake tagasi avastasin üllatuse, et ohoo lennupäevad on muutunud hoopis pühapäeva ja neljapäeva peale. Antud muudatus õnneks väga suur probleem pole, aga natukene teeb asju keerulisemaks muidugi, kui juba ka hotellibroneering on tehtud. Õnneks seekord sai veel kuupäevi hotellis muuta.
Ega kellelgi pole kogemust uute liinidega, et kas nüüd kui uue liini avamiseni on umbes 3 kuud, siis kas need lennupäevad võiks nüüdpaika jääda või on sellel RyanAiril inimeste plaanidest s*tt või moos ja võivad neid jälle muuta näiteks nädal enne reiside algust..?
Suvised lennuplaanid võivad muutuda vabalt ka märtsis mõni nädal enne uue lennuplaani kehtima hakkamist. Seda just selliste korra-paar nädalas toimuvate odavlendudega. Ryanairi kohta täpselt ei tea, aga näiteks AirBalticul tuleb seda küll ette. Kui on näha, et samal nädalapäeval müüb mõni teine sihtkoht paremini ja sinna jääb äkki lennuk puudu, siis selline korra nädalas toimuv lend mingist väikelinnast on üks esimesi, mis väiksema täitumise korral näiteks mõnele halvemale ajale või teisele päevale lükatakse või üldse ära kaotatakse. Aastaid tagasi oli kogemus just AirBalticu uue Ateena lennuga mai kuuks, mis siis vist märtsis tühistati ja hooaja algus lükati kuhugi juuni lõppu. Õnneks lisas just samal ajal Lufthansa mingi uue lennu Frankfurdi ja Tallinna vahele. Ja tänu sellele sai reisil käidud mugavamalt ja isegi odavamalt. Aga alates sellest ajast väldin selliste hooajaliste ja paar korda nädalas toimuvate lendude pikemalt ette ostmist. Pigem maksan mingid mõnikümmend eurot rohkem ja võtan ühenduse, mille lennuplaani suurema muutuse korral tean, et lennufirma annab mulle vajadusel mulle sobiva alternatiivse lennu. Mitte ei ütle, et lenda päev varem või võta raha tagasi. Seda siis just perereisidega, kus on palju majutust juba ette broneeritud ja osaliselt makstud ning rendiauto samuti mingi soodukaga, aga tühistamatult broneeritud.
Tänud vastuse eest.
Seda on muidugi kurb kuulda, et niimoodi tehakse. Reis on planeeritud kevadisele koolivaheajale (22 aprill - 29 aprill), et ehk see reis on natuke paremini täitunud? Võrreldes teiste kuupäevadega pea 2x kallimad hinnad ka vastvalt siis 159 ja 135 euri ots.
Majutusega on jah see jama ka, et parimad kvaliteedi ja hinna suhtega majutused lubavad kuni kuu aega enne bronni veel tasuta tühistada, aga peale seda on non-refundable. Ei teagi kuidas käituda ja kas pigem üldse sellele puhkuseideele vesi peale tõmmata :/
Korralik reisitõrkekindlustus katab ka nö reisile hilinemisel täiendavad majutuskulud. Näiteks on broneeritud hotell 22.-29. aprill ja lend muudetakse ära 23.-30. aprillile. Sel juhul hüvitatakse mõistlik täiendav ööbimiskulu viimaseks lisaööks. Esimest ööd muidugi kompenseerima ei hakata, aga kui lisaöö kinni makstakse, siis sul tegelikult midagi kaotsi ka ei lähe, Sel juhul tuleb muidugi hotelli koheselt teavitada, et jõuate kohale alles päev hiljem, aga maksate kõigi ööde eest ja ärgu tube tühistagu. Rendiautole see vist ei ulatu. Samas kui auto on broneeritud algusega lennujaamast ja mõeldud ka selleks, et ööbimispaika jõuda, siis on tegemist transpordivahendiga, millega peab sihtpunkti jõudma. Aga seda ma uuriks enne üle. Aluseks võtsin praegu Salva tingimused.