GeorgK

Suur reisihuviline, kes päris nii paljudesse kohtadesse veel pole jõudnud, kui sooviks, aga ideaalis tahaks aastas 2 korda reisida. Hetkel on see statistika kahjuks 1 reis 2 aasta kohta. Järgmine sihtkoht: suvel Bulgaaria (Rila piirkond, Plovdiv. Kuldsed Liivad hetkel huvi ei paku)
Reisihuviline, liitus Tripiga 1 kuu tagasi. Tahab minna:
5 meeldimist
9 postitust / 17 kommentaari
22 (3.5%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

norsu,
Räägingi hetkel enda isiklikust kogemusest :)
Maailma avastamine on suuremas osas alles ees, niiet olen alustanud pigem ettevaatlikult ja kasutanud neid vahendajaid. Eks ajapikku silmaring avardub ka sel teemal. Tõsi, BookingHouse kasutasin tegelikult põhjusel, et nii LOTi kodukas kui ka lennujaam.ee search engine oli piletiostu päeval rikkis ja töötas ainukesena... (Ja tõesti toimis ka, piletid on olemas). Nimelt LOT kodukas ei suutnud millegipärast tagasilende korralikult kuvada, pakkus vaid äriklassi pileteid ehk siis hind 5x kallim.. juu mingi bug oli, mis nüüd parandatud kindlasti.

Aga jah, ei sodi enam seda teemat :)

norsu, lennupiletid.lennujaam.ee on siiani minu jaoks kõige usaldusväärsema vahendajana tundunud. Äärmiselt kiired vastused meilidele, meeldiv suhtlus telefonitsi. Probleeme likvideeritakse jagelusteta.
Bookinghouse kasutan esimest korda suvise reisi jaoks ja hetkel tunduvad ka nemad okei olevat.

Võib-olla olen lihtsalt liialt ettevaatlik inimene, aga igasugused tickets.ee ja BudgetAirid jätan pigem kõrvale, kuna taolised lehed saavad 20% ikkagi negatiivset tagasisidet.
Aga ehk tuleb ükskord ka see päev, kus mu arvamus muutub :)

https://trip.ee/search?q=Denia

https://trip.ee/search?q=alicante

Searchi kasutades leiad kindlasti vanadest teemadest oma küsimustele vastuseid ja mõtteid :)

Momondo on kõigest otsingumootor, kust lõpuks pead valima pakutava vahendaja või lennufirma kodulehe.
Isiklikult arvan, et alati on parim variant osta otse lennufirmalt, kuigi ise olen siiani kasutanud vahendajatena lennupiletid.lennujaam.ee (valik nr 1) ja bookinghouse.ee

Sõltub kus lehelt piletid ostsid. Ise siiamaani alati neid andmeid uuendada saanud, olgu siis kas vahendaja kaudu või otse lennufirmalt. Enamustel juhtudel saab ikka neid andmeid kuni check in'ini uuendada. Välja arvatud reisija(te) nimi/nimed.

Pigem ikkagi jääd lennukisse istuma, kuna lend on "Euroopa"-sisene ja mingit täiendavat passikontrolli tegema ei pea enam.

Anna siis teada, kas jõudsid :)

1) 0 sihtkohta seoses ajateenistusega ja 100 eurisele hiigelpalgale Eesti riigilt sellel perioodil :)

2) Hetkel ainult 1 reis plaanis ja see on juuli alguses Bulgaariasse. Kuldsed liivad ei huvita, seega sai loodud marsruut hoopis riigi lääne- ja lõunaosale, kus peaksid meid vastu võtma täiesti uskumatud vaated ja teed läbi mägede.

3) Soodukaid on raske oodata, kuna ega töö ju ei lase suvaliselt mingeid kuupäevi vabaks võtta. Kuna töötan ise õppeasutuses, siis suvekuud on vabad ja seega ehk ootangi soodukaid Vahemere äärde suvekuudeks.
Samuti 2019 aasta juulikuuks ootan õigesse ajavahemikku soodukaid LAVi, kuhu plaanis minna, aga ega spetsiaalselt soodukate järele ootama ka ei hakka :) Kui ikka pileteid vaja, tuleb ära osta.

Eks tahaks palju rohkem reisida ja avastada, aga ega keskmine eestlane ilmselt ei saagi endale lubada selliseid kuudepikkuseid tuure läbi Aafrika ja Aasia riikide, nagu siin eelnevatest postitustest lugeda võib :)

Sulle lohutuseks võin öelda, et see genius programm on vist suhteliselt väljamõeldud teema. Arvasin ise ka algul, et ohohh, äge, saab soodukaid ja nii edasi, aga reaalsus tundub olevat selline nagu näiteks kaup24.ee kus kõik tooted on "VIIMAST PÄEVA -33%!!!". Et see igast soodukate asi on pigem loodud illusioonina ja sellist hinda näevad kõik. Ole sa siis genius või dumbass.
Ja veel, see early check in ja late check out ka 90% olukordadest ei toimi kuna kui ikka hotell on tihedalt mingiks ajaks täis bronnitud, siis ükski hotell järgmisi kliente ukse taha ei jäta kuna ühed geeniused tahavad 2h kauem magada :D
Aga kui tõesti tunned, et miskit mäda, siis kirjuta klienditoele. Meil peaks isegi siin Eestis booking.com esindus olema, seega ka eesti keelne abi on olemas.

Aga lükake keegi mind ümber, kui asi on teist moodi. Mulle lihtsalt mulje jäänud, et ega erilist panust see genius olemine juurde seal ei anna.

Äkki valis hoopis Plus'i mitte telefoni app'iga eraldi neid jubinaid?

Müstika ikka enda jaoks, et kuidas BudgetAir suudab teistest vahendajatest ja isegi Nordica enda kodulehest 50 eurot soodsamaid pileteid pakkuda... Samas nagu ühtegi halba tagasisidet ka nende kohta ei leia.
Tõsine dilemma, kas neid siis testida või mitte :D

Kui vahendaja pakub odavamalt kui lennufirma enda kodulehekülg siis on 100% kahtlane jah. Ei tasu vast. Googeldades mingit tagasisidet ei leia antud lehe kohta?

Euroopas sa sel ajal vast nii sooja merevett ei leiagi.
Eks klassikalisemad kohad oleks Faro, Albufeira, Alanya.
Küprose randu ei oska kommenteerida, aga seal õhk peaks veel soojem olema.

Arvan ka, et paanikaks pole põhjust. Pühapäev. Äkki ei käi asi full automaatselt ja peab keegi asjapulk homme, tööpäeval, kontoris ära kinnitama midagi.

Muus osas kaasa rääkida ei oska, aga mina julgen bookinghouse'i soovitada küll.
Juhtus ka selline lugu, et viimati lennupileteid soetades (Bulgaariasse) pakkus bookinghouse soodsaimat varianti ja seda seetõttu, et ilmselt nii lennujaam.ee kui ka lennufirma enda koduka (LOT) server oli omadega pekkis ja suutsid mingi errori tõttu pakkuda mulle 2 korda kallimaid pileteid vaid. Kahtlesin kõvasti, et kas BookingHouse searchib kuidagi teisiti või siis saan täiega üle, aga 24h peale ostu tšekkasin juba LOTi enda kodukalt pileti reference numbri järgi, et kas kõik on ikka jonksus ja nii oli.
Vahel lihtsalt on nii, et kui lennufirma enda kodukas on erroris (ikka juhtub), siis mõjutab ka paljusid teisi otsingumootoreid (nagu näiteks lennujaam.ee jne), aga samal ajal mingid teised otsingumootorid suudavad mingi imeläbi normaalselt opereeruda. Ei saanud ise ka sellest loogikast aru piletite otsimisel, aga igatahes BookingHouse tundub olevat ikkagi asjalik vahendaja.

ON soov minna aprilli lõpus Tšernobõli tuurile.
Küsimus järgmine: kas tuuri on mõistlik ette broneerida või otseselt vajadust selleks pole ja saab ka koha peal neid asju ajada?

Tänud vastuse eest.

Seda on muidugi kurb kuulda, et niimoodi tehakse.
Reis on planeeritud kevadisele koolivaheajale (22 aprill - 29 aprill), et ehk see reis on natuke paremini täitunud? Võrreldes teiste kuupäevadega pea 2x kallimad hinnad ka vastvalt siis 159 ja 135 euri ots.

Majutusega on jah see jama ka, et parimad kvaliteedi ja hinna suhtega majutused lubavad kuni kuu aega enne bronni veel tasuta tühistada, aga peale seda on non-refundable. Ei teagi kuidas käituda ja kas pigem üldse sellele puhkuseideele vesi peale tõmmata :/