Tere ! Kas oskab keegi nõu anda...sai pilet ostetud läbi TK kodulehe, aga tuli sisse nimetäheviga (neljas täht nimes). Tallinna TK Office ei vaevu abistama...ja nende poolt vastutulekut ei ole. Kas on mingi lahendus või tuleb uus pilet osta ? On keegi kokku puutunud ?
https://www.quora.com/How-can-I-change-my-passenger-name-on-a-flight-ticket-on-Turkish-Airlines
Uut piletit ostma ei pea, aga tähevea korrigeerimine võib midagi maksta. Esimese 24h jooksul oleks kindlasti tasuta olnud, aga see on vist möödas juba? Hiljem sõltub piletitüübist, aga saab muuta ikka.
Nii vähemalt on seal lehel kirjas, mida viitasin.
Tänapäeval on veebilehtedel tehisaruga varustatud juturobotid, millele saab muret kurta ja sageli suunatakse pärast seda agendi juurde. Proovi veebisaidi kaudu, mingi võimalus kindlasti on. Endal juhtus sama asi Tai siselennuga (kohalik lennufirma), märkasin kohe pärast kinnituse saamist aga sain boti ja agendi abiga 10 minutiga korda ja raha ei küsitud.