Ukraina halvimate teede kogu

Et järgmisel autoreisil (3000 km Ukrainas) ei satuks ülikehvadele teedele, võiks siia koguda igaühe kogemusi teedest, mida vältida.

Krimmis astus ise ligi Eestis kasvanud ja seal elav veoautojuht kes tegi selgeks millistest Krimmi teedest hoiduda.

niisiis :

Ternopil-Lviv uskumatult halb

Kiiev-Odessa esimesed 100km

Lihtsam on kirja panna, kus on head teed.

Ainuke eeskujulik tee, mida nägin oli Jagodin-Kovel E373. Lviv-Rivno (Kiievi suund) M06 trass kah OK.

Mõned head aastad tagasi ehitatud (ja siis väga heas korras) Lviv-Chop trass M06 on öösel Karpaatides hullumaja. Augud on välja freesitud, aga täitmata. Valgeid jooni pole, võimalik sõita ainult mõne teed tundva sõiduki taga, et tee suunast mäest allalaskumisel ettekujutust omada.

0
0

Ise olin 10 päeva Lvivis. Väljaspoole Lvivi ei maksa autoga üldse minna, augud 60cm laiad ja sama sügavad. Kui GPS-iga reisite, siis pange GPS-ile peale suuremad linnad kuni jõuate sihtkohta. Muidu GPS suunab sind issand-mis-aukus-ja-jubedad-teed peale, sest soovib ju lõigata ja otsem sind sihtpunkti viia.

Enda kogemus - panin GPS-ile peale marsuudi Lviv - Solotvino (läbi Stryi - Dolyna ) ja esimesed 2 tundi sõitsin maha ainult 50 km kuna tee kuhu GPS meid suunas, oli nselline et ......süda siiamaale paha. Dolynas loobusin ettevõtmisest ja võtsin suuna Ivano-Frankivski peale, est poleks õhtuks tagasi Lvivi jõudnud.

0
0

Dolyna-Hust P21 pole hullu midagi, täiesti Ukraina keskmine. Dolynast väljasõit on vaid kuumaastik. Sai ise mõned aastad tagasi nii Sineviri ääres käidud. Vaated maksavad vaeva ära.

0
0

Lviv-Kiiev trass, mingi paarkümmend km Lvivist, neljap õhtul 22.00 paiku võttis 10km läbimine aega 1,5h kuna Ukr riigi suutlikkus on omadega täiega tähes P. Raudtee ülesõidu koht on rekkade poolt nii tühjaks sõidetud, et need vaevu roomavad üle roobaste ja siis ongi üle 10 km pikkune tossavate autode ummik, kus enamus suured masinad, ja selline bardakk juba nädalaid.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased