Kuidas ma Lol.Travelilt 425 euroga üle sain

Ma ostsin Lol.Traveli kaudu 11-12. aprillil kahed piletid Tallinn - Odessa - Tallinn suunas, kuupäevadeks 20. juuli, 2020. Kokku läks kogu maksumus 425 eurot ja 79 senti aga see ei heidutanud mind ega mu elukaaslast. Heidutas küll see, kuidas Lol.Travel lihtsalt tuimalt ignoreerib oma kliente. Ükskõik mis probleemiga sa pöördud, tihti lihtsalt vastus jääbki tulemata. Tihti saab sealt ainult automaatse vastuse, milles on kirjas, et kui ma nendele vastan siis mu järjekorra number läheb tagasi nulli. Ma rõhutan, et ma ootan vastust **23\. aprillist, 2020**. Ma ei tea enam, mis järjekorra number mul väidetavalt olema peaks. Lennufirmaks on LOT Polish Airways, kellega on ka suheldud ja kes on probleemist teadlikud. Kahjuks nemad ei saa midagi teha, sest piletid ostis reisifirma (kes on vist COVID-i kätte hinge heitnud). Lennufirma oligi see, kes saatis välja emaile, et lennud on tühistatud. Samal ajal, neli päeva enne lennu aset võtmist, saatis Lol.Travel mulle kirja, et lendude ajad on vaid muutunud. Minule jäi mulje, et nad ise ka ei tea mis toimus. Ma küsisin peale seda ka koheselt LOT Polish Airways-ilt üle, et kas tõesti lennud siiski toimuvad, mille peale öeldi, et kindlasti mitte. Kokkuvõttes: Ma sain 425.79 euroga Lol.Travelilt üle ja mitte midagi kaubana tagasi ning reisifirmat lihtsalt see ei koti. Kõige parem on see, et Lol.travel ostab endale positiivset tagasiside online kanalites. Vahepeal oli tohutu meri kommentaare facebooki all ja TrustPilotis. Facebookist nad kustutasid peaaegu kõik, mis said. Trustpilotis tuleb jätkuvalt juurde "meeldiv koostöö, sain raha tagasi" hinnanguid, mis ei ole päris-klientide poolt tehtud. Ma isegi ei tea, kuidas või kuskohast ma abi võiks küsida, aga prooviks vähemalt teie arvamusi olukorrale saada.

Uuendus: 12. augustil sain ma emaili, mis on automaatselt genereeritud ja itaalia keeles. Nad taipasid, et lennud tühistati ja pakuvad mulle kinkekaarti väärtuses 193 eurot. Seda siis 111 päeva peale seda, kui ma neile kirjutasin. Panga poolt sain rahadega abi, aga ma jätkuvalt üllatun selle reisifirma klienditeeninduse nahhaalsuse peale.

0
0

Üldfoorumis on päris palju räägitud, mida teha kuidas käituda. Näiteks pangalt paluda tehingu tühistamist.

0
0

Jah, aga kuna ma ei leidnud selle reisifirma alt rohkem positusi (veel vähem samal teemal), siis ma tahtsin jagada seda võrratult lahedat lugu. :)

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased