Kaugsõiduautojuht.

Uus kasutaja, liitus Tripiga 8 aastat tagasi
13 meeldimist
8 postitust / 49 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Lätis on maksustatud 3001-3500 kg N 1 kategooria sõiduk.
Leedus on maksustatud kuni 3500 kg N1 kategooria sõiduk ja ka autorong.

Kahjuks jäi seekord Moldova külastamata.

Oskab keegi anda infot Giurgiulesti (Ukraina-Moldova-Rumeenia) piiriületuse kohta? Keegi käinud, keegi näinud?

Krimm välistatud. Terve Luganski oblast välistatud. Harkiv,i kant on vist reaalne? Luganski oblasti kohal on Venemaa ikka rahulik? Et sõita lõunasse ja hiljem koju naasta?

Pasvalys,e sissesõidu tee ristmik muutub ringristmikuks :(

Leedus Panevezisest Kaunase peale on teeremont. Soovitus Panevezisest 195 teed pidi Kedainiai peale sõita. Krekenavas tuleb sõita üle remonditava silla!

Kas 2015. aastal on keegi läbinud Bosniat ja Serbiat? Kas on mingeid muutusi eelnevalt kirjutatust või midagi mida peaks teadma jälgima?

Kui oled "grupijuht", siis see liigitub töö alla. Seega pead jõudma kindlal ajal kindlasse kohta. Sama kehtib ka näituste või ürituste kohta, kui oled seltskonna peale korjanud ja oled lubanud kindlal ajal kindlas kohas olla. Horvaatia “blääž” üldiselt eest ära ei jookse ega kindlal kellaajal otsa ei saa. Omaette liikudes pole nii hullu, kui kuhugi hilined.

Ei soovita Eesti Maanteeametile valeandmeid esitada. Eucaris on asja nimi kui ma ei eksi.

Loen ja imestan. Pangakaardid ei kehti. Toidupoode ei ole. Maanteel on kiiruse piirang 70. Mure alkoholi kalliduse pärast. Ilm vihmane. Kiirused väikesed jne.
Norra on tsiviliseeritud riik. Pangakaardid toimivad, pangaautomaadid olemas. Toidupoed olemas. Ostke mereande! Mnt. tavakiirus 80. Norra minnakse jooma?(http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/vodka/danmark/danzka-vodka-red/sku-1472301) Vat ilmaga aidata ei oska. Eks enamus asjad tunduvad kallid olema, lihtsalt elatustaseme vahe on suur.
http://www.autopass.no/ Põhjas vaja pole, aga Bodos ja lõunapoole on soovitav.
Honningsvåg – Kjøllefjord: Hurtigruten.
Käik sisse ja tuld. Küte nädalavahetustel müügis soodsamalt.

Gamvik ASUB Nordkapist sadakond kilomeetrit idapool. Tartu asub Viljandist sadakond kilomeetrit idapool. Ega Tartu sellepärast kaugemal asu, kui sõita sinna Tallinna kaudu.

Nordkapi ja Gamviki vahe ikka ligi sada km.

Bauska kesklinnas on mõlemad suunad viidud eraldi tänavatele. Minnes on alates ringist ümbersõit. Tulles on tavateed tulek. Ringist kuni Leedupoolse linnapiirini on kõikse tee üles freesitud.

Tekkis ka üks küsimus. Mitu korda on kaardiga makstes küsitud, et kas kohalikus rahas või Eurides. Kas on mingi vahe rahaliselt, kui maksta kohaliku raha asemel Eurides. Või vastupidi?

Seal sillal avatud vaid üks rada. Vahelduva eduga lastakse kord ühelt- kord teiselt poolt läbi. Võite ise arvata, mis seal Via Baltikal toimub.
Šiauliai suunal ka suured teeremondid.

Ummik siis Bauska ja Riia vahel? P89 on väljapääs?

Teema Poola teede kohta. Sihtkoht esialgu Ungari. See marsruut peaks olema hobiauto jaoks rahulikum.

Kas keegi viimasel ajal liikunud Kalvarija-Suwalki-Augustow-Bialystok-Lublin-Rzeszow-Barwinek?

Ülekaal:) Rootsis tehti ka paar aastat tagasi uuring, matkabusside ja haagiselamutega autod üle kaalu. 53% olid ülekaalulised.

Elu läheb edasi ja trikid kavalamaks. Sõidetakse eraautoga järgi ja vilgutavad valgeid või sinised tulesi, mis asuvad iluvõre taga. Mängivad eraautoga politseinike . Muidugi peate auto kinni.

Räägime Lätist ja läti poltseinikest ka. Lätis uus aasta ja uus raha. Vaja uudistama minna õlle hindasi. Ruhja linn. Sõidan peateel. Politsei värvides auto läheneb paremalt tänavalt. Soovib keerata vasakule. Kuna eelnevalt oli Eestis väike kõks ja ajakulu siis kiirustasin Valmierasse.
Politsei auto keeras hoopis mulle järgi. Sõitsin 55-60 km/h. Võeti rajalt maha, et antud tänavalõigul lubatud kiirus 30 km/h. Ei uskunud, käisin hiljem uudistamas. Märk oli just sellel ristmikul kus kohtusin politsei autoga. Ei pannud üldse tähele. Sain trahvikviitungi neljakümnele eurole. Ruhja on ääremaa aga politseinikud, kes teevad tööd Via Baltical on selgeks õppinud igasuguseid vigureid.

Paar asja kindlasti. Et oleks näha auto reg. numbrid nii päeval kui ka öösel. GPS, st. Sinu kiirus. Löögiandur, kui peaks midagi juhtuma, siis näiteks minut enne ja minut peale avariid salvestatakse (ei kirjutata automaatselt üle). Et salvestaks ühe minuti, kahe minuti, viie minuti pikkuste osadena.