Viimased kommentaarid

Ma ööbisin Jaisalmeris Himalayan Guesthouses, see on fordis. Mulle meeldis. Hind oli küll ca 10x odavam.

Finnair ja läbi Hong-Kongi peaks Filipiinidele lennuks enamasti kõige odavam-mugavam-kiirem viis olema. Siiski, kel aega laiemalt käes, võib hetkel kasutada Turkish Airlines'i soodsat pakkumist Riia-KL (alates 416 EUR). Kuala Lumpurist saab Manilasse return pileti umbes 100 euroga.

VoA saad nt Balil ÜHE korra uuendada 30 päevaks, aga see on üsna tüütu bürokraatlik protsess (esimene kord annad passi ja taotluse sisse, teine kord käid maksmas ning kolmas kord valmis passil järel).

Kui lähed kuni 30 päevaks, siis võtke visa on arrival lennujaamast, suurt muret sellega ei ole. Kui aga kauemaks, siis tehke kahekuuline viisa enne saatkonnas ära.

Kui Bali, Java, Lomboki ja Gili kõrvalt aega üle jääb, siis kasutage seda parem nende kohtadega pikemalt tutvumiseks. Ning reisiagentuure, kes teile soovi korral Florese ja Komodo tuuri korraldavad, jätkub Balil-Lombokil kõikjale. Ärge muretsege.

Üldiselt, liiga täpselt liiga palju ette planeerida ei soovita, muidu olete pärast oma lennu- vms piletite vang.

Hullem veel, ka Vene Föderatsiooni kodanikud on meist võrdsemad ja saavad viisata kuuks ajaks maale :)

Tegelikult võiks välismin Lissaboni lepete jms pläma kõrval (kus meid niikuinii suurt ei kuulata) pühendada rohkem vaeva Brasiilia ja Tai viisavabastusele. Taisse kuluks Kagu-Aasiat kattev kasvõi kahemeheline saatkond kah ära, seni on lähim Pekingis, no tule taevas appi :)

Et nüüd saab 30päevast "on arrival" viisat kohapeal kuu võrra pikendada, sai see omal käel ära ka proovitud. Pole nii hull ühti.

Vaja läheb 250000 kohalikku ruupiat, ühte koopiat passi pildiga ja indoneesia viisaga lehtedest, musta pastakat, tagasilennu pileti koopiat ja veidi kannatust, sest kokku tuleb immigratsioonis käia kolm korda. Esimene kord võetakse dokumendid vastu ning teatakse kuupäev, millal tuleb tagasi tulla (4-5p umbes). Teine kord tuleb siis tasuda 250000 ning seejärel võib järgmine päev passile järele tulla. Vähemalt käis asjaajamine Balil, lennujaama lähedal olevas immigratsioonikontoris. Mujal, nt Lombokil, võib ka teisiti olla.

Variant kaks on palgata mõni reisiagentuur, kes ajab asja ca 700-750000 eest korda. Sel juhul on tarvis vaid üks kord isiklikult kohale tulla.

Kui oled kõik läbi lugenud, oled täiesti pädev lihtsalt kohale lendama ning siis vaatama. Hostelite hinnad peamistel saartel konti ei murra ning kuhu minna mida vaadata saab suhtleja olles kohapeal kohalikega juttu puhudes kõige paremini teada. Puerto Ayoras leidub ka tuuripakkujaid aga no gracias peaks sul vast selge olema :)
Edu Galapagose avastamisel!

Oleneb mida teha-näha tahad. Kui Rio liiga kauge ei ole, siis oma mitmekesisusega sobiks see hästi. Nädalaga rohkem küll ei jõua. Lähemam on muidugi Florianopolis.

Kas keegi on üritanud ühekordse Brasiilia viisaga päevaks üle Argentiina piiri Puerto Iguazusse minna ning mis tulemustega? Rough Guide väidab et peaks justkui võimalik olema.

Hat Yaist saab Bangkokki lennata Air Asiaga, mille pilet on reeglina mitu törtsu odavam kui muudel sealsetel lennufirmadel. Mirkobussiga Pakbarast Hat Yaisse oli vist 2h sõitu.

Porn Resorti ja randade osas eelkirjutajaga täiesti nõus.

no mul nt on novembris return pilet 1200 krooniga. Loodetavasti ikka lendab.

Ma ostan ka otse, aga vahendaja kasutamise põhjuseks võivad olla mugavus, emakeelne asjaajamine, kindlustuste jms lisateenuste soodne sebimine ning ehk ka see, et kui mingi jama toimub (nt lennufirma pankrot), siis on kelle peale pahameel välja valada ning kellelt raha tagasi nõuda :)

AirBalticule pileti ostjad peaksid arvestama riskiga, et ühel kenal päeval teatatakse, et lend jääb ära ning raha tagasisaamisega ei lähe just kõige libedamalt. Läti valitsus sai just EL-ilt 1,2 mlrd eurot laenu ning hoiab AB tõenäoliselt vee peal, aga risk on siiski olemas. Ise kaalusin ning ostsin 1200 krooniga Riia-Istanbul-Riia piletid ära. Loodame parimat :)

Aega läheb umbes tund, raha umbes 13 eurot. Shuttle bussid käivad tihti, pileti saab lennujaama sees olevast putkast. Põhimõtteliselt lähevad mingid bussid ka kohalikku rongijaama, kust saab Brüsseli rongiga, aga seda mina joonelt üles ei leidnud (oli ka väga kiire).

Alati võib vaadat wikit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Brussels_South_Charleroi_Airport

Mul on Footprinti Ekuadori reisijuht, võin vabalt anda kui tarvis on. Footprint pidavat Lõuna-Ameerikas parem olema kui (liigagi) levinud LP või RG. Samas Arvoga nõus, pikemaks mitmeid riike hõlmavaks reisiks sobib shoestring. Raamatud ikka kaaluvad..

Ise ostsin otse Quito lennujaamast järgmiseks päevaks - TAME-l oli mingi ime läbi vabu kohti.

Kui aga võimalik, võta lennupiletid kindlasti netist ette. Ja muide, ISIC'uga peaks mingil perioodil ca 50 USD soodustust saama. Roundtrip maksab ca 350-400 USD, sõltuvalt kas Quitost või Guayaquilist (Quito lennukid sõidavad nimelt samuti läbi Guayaquili).

Baltra või San Cristobal? Soovitaks Baltrat, see annab rohkem võimalusi.

Chiang Maisse rongi või AirAsiaga. Sealt Kambodžasse on mõistlik ilmselt ikka läbi Bangkoki, nt Phnom Penh peaks AirAsial praegu soodushinnaga saada olema. Ning Koh Taole üllaülla ka läbi Bangkoki või lõuna poolt minnes bussiga Pattayast.

Ihupesu on üks väheseid asju mille mina isiklikult Eestist kaasa võtaks. Muid riideid pole mõtet tarida, kohapeal on asjad sobivamatest materjalidest ning muidugi ka odavamad. Rätsepaid on iga nurga peal tosinakaupa.

Millega suurel mehel probleeme võib tekkida, on jalavarjud (head mugavad plätud-sandaalid).

Kahest nädalast kolm päeva KLi peale kulutada on ull luksus. Lennutransport ei anna Malaisias suurt võitu. Singapur väärib külastamist. Taman Negarat päevaga kotti ei pista.

Üldiselt, mida suurema paindlikkuse jätate, seda parem reis tuleb.

Mukikass, betoonporsas eksib. Minu teada ei pea sa HK lennu eest juurde maksma, algne lend ju tyhistati. Vahemalt mina kyll midagi juurde ei maksnud.

S, Ren, Viika - AirAsia voib viimasel hetkel ostes mitte palju odavam olla kui teised, nt DragonAir, mis peaks otse HKist Kambodzasse lendama.

Koigile onnetuile - mone paeva eest Singapuris yhe austraallasega kohtudes sain teada, et Singapurist kaib otselend Pattayale. Taisse pyrgijad voivad sobivuse korral ka seda voimalust kasutada. Rong on arvatavasti ta'is, aga Louna-Taisse ja saarte manu saab Singapurist-Malaisiast edukalt ka bussidega.

Ning yleyldse, tulge jah koik Malaisiasse, ise hetkel Pulau Pangkoril ning siin paike paistab mis hirmus. Vesi on ka kylmavoitu, vast ehk 28C ainult. Kole-kole :)

Huvitav lugeda, kuidas keegi seda aina suuremat jama enda jaoks lahendab. Finnair (enamusel tn just sellega minek) pakub raha tagasi voi pileti vahetust monda teise sihtkohta. Ise valisin viimase ning maandusin HongKongis, sealt siis juba omal ka"el edasi.

Kui kindlasti Taisse pyrgida (tea kas seal nyyd ka hinnad odavamaks muutuvad?), siis jah nii Kambodza kui Malaysia kaudu peaks kyllaltki lihtne olema. Edu ja leidlikkust koigile.

maanduvad arvatavasti kuskil Phuketis vms kohas. Seda lennuvälja kasutab iga päev üle 100'000 reisija, kolmveerand neist rahvusvaheliste lendudega. Mõelge ise.

Reedeseid lendajaid ehk lohutab teadmine, et lennutegevuse sihilik takistamine peaministri vastaste poolt on arvatavasti seotud peaministri homse naasmisega Peruust. Peaks aga PAD otsustama valitsust lennuvälja kinnihoidmisega kauem survestama, siis..

Muide, Tai peaminister Somchai baseerub juba augustist saati Don Muangi lennuväljal, ametlik office on protesteerijate poolt hõivatud.

Bangkok mürgeldab. Rahvusvaheline lennujaam on hetkel suletud, mistõttu Finnair otsustas tänase lennu tühistada. Kui hommikuks ei ole asjad paranenud, tuleb paratamatult alternatiivide peale mõelda..

Hm, kuidas on Jaapan talvel?

Thekla, mismõttes kõige odavamas? Kolm platet ülestikke ehk Sleeper II class on India mõistes ikka väga bro ja mugav :)