Viimased kommentaarid

MkM, täielik misinformatsioon! Tegelikult on aastaks 2060 chemitraili abil teostatud tilkinfusiooniga (koosmõjus soodaefekti- ja M-Zim5-ga) asendatud inimspermatosoidide mitokondrid ja DNA reptiilide omadega, eesmärgiks asustada maa reptiilidega, kelle päkkade haardevõime on parem kui inimestel ja kes ei kuku üle Maa serva siis, kui viimane peaks laperdama hakkama. :D

Unustasin lisada- Goa randadel esineb tõepoolest tugevaid hoovuseid, kuid need on pigemini erandid ja tuule suuna/ hoovuste koosmõjul tekkivad. Aga selle tunned kiiresti ära vette minnes- on olnud juhus, kus vool oli nii tugev, et puusani vees seista oli väga raske, rannaga paralleelne hoovus tahtis ära vedada. Räigeid tagasivooluhoovuseid ei ole ma Goas kohanud. Common sense abiks- hoia jalad põhjas ja ära roni sinna, kuhu oskused ei küüni. Lained... noh, need rohkem boonuseks, mõnus hullata.

Puhtaid randu leiab rohkem lõunast, CCB rannajoon (candolim-calangute-baga) kipub olema ülerahvastatud ja räpane, eriti Calangute ja Baga, samas seal on suurim valik häid söögikohti ja ööklubisid. Meeldivalt vaikne, puhas ja ilusa loodusega rand on Väike-Vagator, tuntud ka kui šivabeach, Arambol on samuti omapärane sealse õhtuelu poolest (jooga rannal, pudipadi laat õhtul, sadade trummide vemmeldamine päikeseloojangul, langevarjuga mäest alla tulemine jne ), mageveejärve poolne ots on üsna vaikne ja kena.

Millised on sinu ootused?

Markkula, ja mis takistab gangstal tegemast oma teemat, mille sisu oleks vastavuses pealkirjaga?

Ja teemaga on supostitused seotud... kuidas??

100 euri on suht OK. Tasub vaadata üle ka jätkulennu terminal, enamus kohalikke odavlendusid stardivad T1 terminalist, milleni jõudmiseks arvesta takso või shuttle bussiga umbes pool tundi. Samast terminalist (T3 international) väljub Air India, kelle kasuks räägib ka lubatud pagasi kaal (vist oli 23 kg) - kontrolli enne jätkulennu vormistamist. DEL-GOI ja BOM-GOI siselennud on alati üsna täis ning hinna liikumine üsna prognoosimatu, seepärast soovitaks piletid pigemini ära osta kui et viimast senti püüda.

Lihtsalt mainin- teema alguses kirjeldatud üks ja ainus, viimane ning vandenõuteooriatele alluv pilet on taas tagasi- 646 Euri ühele ja 687 euri kahele inimesele. Kes soovib teemaalgataja vandenõuteoreetiku staatust uskuda, see on teretulnud seda tegema, kuigi IMHO kipub siiani ilmnenud faktide valguses viimati mainitud kontingent kvalifitseeruma sobilikuks kandma nime "vandenõuteoreetikute vandenõuteoreetik" ;) Ülejäänud reisijatel tasuks siiski ka ühe inimese pileteid tsekata.

isaac- kaasfoorumlane jaanusm sai kaks piletit ükshaaval ostes näidatud hinnaga kätte (vt 2 postitust ettepoole)

jd- nii minu kui jaanusm värske kogemus kinnitab, et pisut vandenõuteooriat võib rahakotile soodsalt mõjuda ;) Muide- ka kaks (EDIT: 10 ) tundi hiljem on see "üks ja ainumas" sooduspilet saadaval.

Just out of curiosity- jd, kas hinnakujundus külastuste, otsingute, küpsiste või IP järgi on BS? Kuna sellist tegevust on üsna lihtne teostada ja sellest on kirjutanud mitmed viisakad portaalid, siis pole osanud siin vandenõuteooriat kahtlustada. Millel tugineb Su arvamus?

Andresk, olen ka varem sattunud sellistele hinnavahedele ja pole tõenäoline, et "viimane odav pilet" ja nii mitu korda...

http://imgur.com/a/a8qNZ
http://imgur.com/a/UNaSG

Olen jälginud mõnda aega Finnairi soodukaid, eriti pakkumisi Delhisse. Eelmisel aastal oli soodushinnaga piletid pakkumises nädalaid enne ning nädalaid pärast kampaaniat. Ka praegust soodushinda olen skyscanneri abil näinud juba päris pikalt... Mitte et ma protesteeriks, aga tobe on osta omale kampa käigus hea hinnaga (450 Eur) piletid ning kaks kuud hiljem oma poja perele ilma kampaaniata 420 euriga, kusjuures vahepealsel ajal hind üle 450 ei tõusnudki- eelmise aasta kogemus.

Reaper, kas tankimispeatus oli HEL-GOI otselennul? Finnair vastas mu küsimusele, et lennatakse vahepeatuseta: Sorry for the delay, the flight operates without a refuel stop. Have a nice day! :) -Niki

Max, mõeldud on seda, et tunniga oled immigratsioonist läbi.

Ts2smin , miks otsida erinevatest kohtadest erineval ajal kirjutatud erinevatele riikidele kehtivat (või siis mittekehtivat) infot? On ju olemas algallikas, mis sisaldab konkreetset ja kehtivat infot:
https://indianvisaonline.gov.in/evisa/tvoa.html

"üks asi on see mida inimene ise arvab (ja see on suht väärtusetu), teine see, mida arvab psühhiaater. "

Ehk tasuks siis hoiduda postitustest, mille kohta ka ise annad hinnangu "väärtusetu" ja lasta kõneleda oma psühhiaatril? Ausalt, ei saa sinu jauramise motivatsioonist aru- kolm nimetatud sihtpunkti ei ole kindlasti esimesed eestlaste eelistatuimat sihtmaad ning turismifirmade pakutavate sihtriikide suunatud upitamine stiilis: meie soodaefekti ja kashmiirilisandiga pesupulber on tuntuim legendaarne pulber, on üldteada.

Cragum, võib-olla Soome, Rootsi, Venemaa?

Tasub ka tähele panna, et e-viisad on nüüd pisut paremate tingimustega- 120 päevane "aken" vormistamiseks, 60 päeva kestvus ning multiple entry.

Lennujaam on üsna viimane koht kus raha vahetada või välja võtta- kallis ja petetakse, samuti tasub enne uurida millise panga ATM-ist raha välja võtta- päris paljudel neist puudub omapoolne teenustasu. 10000 on küll enamasti väljavõetava summa piiriks, aga piiratud ei ole väljavõtmiste arv. Tänaseks peaks olema ametlikud piirangud maha võetud.

Reaper, milleks see järjekorras seismine ja dollarite lehvitamine? Juba jaanuaris toimisid ATMid ilma järjekordadeta ning lubasid 10000 korraga välja võtta, kui soovisid rohkem, siis sai ka mitu korda võtta.

Kahekesi ja vanuses, kus mõistus pea ees läbi seina jooksmist enam heaks ei kiida- ei usu, et turvalisus probleeme tekitaks. Maršuut on vinge, ainus "aga" on ikkagi India liiklus, aga eks see on rohkem enesetunde ja enesekindluse küsimus, ning paratamatult pisut ka riskivalmiduse. Korralikud tervise-, sõiduki- ja vastutuskindlustused on igal juhul "must be", miks ka mitte seigelda. Lõppudelõpuks tegid Eesti reisisellid Indiale ringi peale tuk-tukiga ning olid oma ettevõtmises edukad. Soovitan otsida üles nende videopäeviku, nauditav vaatamine ja annab hea ettekujutuse sellest, mida India teedelt oodata. Kuigi jah- nemad rändasid (vist) rohkem väikestel teedel, highwaydele tuk-tuke (vist) ei lubata.

Pisut lisainffi oleks kasuks- vanus, sugu, millest tingituna selline soov, sõidukogemus Indias jne. Katkematu uhamine roolis Mumbaist Goasse on väsitav, kogenematule on liiklus... noh, nagu ta Indias on, teede kvaliteet pakub äkilisi üllatusi ning aega, mida võiks kulutada paremini, kulub palju. Ehk tasub kaaluda ööbusse, -rongi, või siis vähemalt kupatada kohalik juht rooli ja sõita läbi öö tagaistmel vilet lastes? Lennupiletid on väga mõistliku hinnaga ja ehk võiks uurida mis on saanud Mumbai-Goa mereliinist, ehk juba toimib?

Selge, siis tasub võtta seljakotitäis viieeuroseid, kogu valiku plastikraha ning mõned suuremad eurotähed ning ehk õnnestub järjekordi vältida. Kui shackirahvas ahne pole ja pakub normaalset kurssi, siis saab ka ilma ruupiateta hakkama. Igal juhul suvashackis või kohalikus poes krediitkaardiga maksmine ületab minu julgustaseme, alles täna jooksis kusagilt uudis, et Calangutes võeti kolm kohalikku kauplejat skimmeriga vahele...

Kas taksojuhid ja shackid eurosid võtavad vastu? Kui võtavad siis millise kursiga?