Mina sain nüüd RA-lt pärast voucheri saamist (taotlesin raha tagasi) ja kodulehel eraldi lingilt EU direktiivi alusel tagasimakse nõudmist sellise vastuse:
"As per interpretive guidelines on EU passenger rights, announced by the EU commission on cancellations caused due to COVID 19, this is now classified as an extraordinary circumstance and compensation does not apply under EU261/2004.
If you remain dissatisfied with the final decision made from our customer services team, you may contact the Civil Aviation Authority (CAA) and their Passenger Advice and Complaints Team (PACT) Please follow the link: https://www.caa.co.uk/Passengers/Resolving-travel-problems/How-the-CAA-can-help/How-to-make-a-complaint/.
We hope the above clarifies the matter and we have now closed your claim."
Ehk siis seis on selline, et ilmselt ei saa keegi meist raha tagasi või tuleb selleks rohkem võimelda kui need mõned lisaliigutused, mida mina praeguseks teinud olen.
Ma tegin eelmisel nädalal Ryanairi 01.05 tühistatud Tln-London piletile tagasimakse taotluse ja nüüd siis tuli kiri voucheriga. Ka minul oli süsteemist bronni number ära kustutatud, justkui mul poleks kunagi seda lennupiletit olnudki.
Tegin kohe läbi kodulehe EU261 vormil (https://onlineform.ryanair.com/ie/en) tagasimakse nõude. Selle peale tuli kiri, et see on kätte saadud. Vastasin sellele teatele kirjaga, milles kinnitasin veelkord, et ei taha voucherit ja kui nad mu nõudele ei vasta, lähen chargebacki teed. Kopeerisin sinna veel mitu Ryanairi meiliaadressi, et pärast oleks vähem võimlemist kui peaksin raha tagasisaamist panga kaudu ajama hakkama.
Ja nüüd jääb üle ainult oodata kuidas nad reageerivad. Ilmselt tuleb ikkagi raha tagasisaamiseks võimelda, aga kuna see lennupilet oli veidi kallim kui mulle Londonisse lendamiseks meeldiks kulutada, ei taha asja ka niisama jätta.