tissidegauss
Reisisell
tissidegauss
Liitus Tripiga 17 aastat tagasi
5 meeldimist
0 mittemeeldimist
4 postitust
67 kommentaari
On külastanud:
2 linna või piirkonda
Tahab minna:
Viimased kommentaarid

Just tegin mõned päevad tagasi komandeeringute aruanded mai eest ja kõik pardakaardi kontsud olid lennunumbri ja minu perekonna nimega (kokku 6 lennusegmenti ehk 6 kontsu, erinevad lennufirmad, va OV 2X).

0
0

Tallinn-London-jah, Easyjetiga. Millega samas ei ole enamikel äriinimestel midagi peale hakata, kuna väljumised Tallinnast on pealelõual ja edasilennuvõimalused ju normaalsete jätkulendude näol puuduvad. Kes võiks alustada TLL-AMSi? KLM või? Kahtlen-nad ju alles läksid siit ilma konkurendita minema (OV nendega paraleelselt AMSi ei lennanud), kuna ei pidanud seda rentaabliks. LOT on ka suht kahtlane, nad ju samuti lõpetasid siit lennud ära, nüüd tulevad küll tagasi, aga loodetud stabiilsust see ei garanteeri, rohkem tundub sellise "teeme korra veel proovi" ettevõtmisena. Air Balitcul ei ole mingit huvi Tallinnast pikemas perspektiivis otse lennata, sest see selgelt kahandaks nende Riia hubi kasutatavust. Ega Flick siis niisama ka 1,5 miljardit krooni uue AB terminali jaoks ei ehita. Ja veelkord-Läti riik tahab selgelt oma osa sinna firmasse tambitud summadest tagasi saada ja seda ta saab ainult siis, kui kõik maksavad usinalt RIXi lennujaamamakse. Ja veelkord, mis puutub sellessesuure osa Eesti elanike lennujaama-see "suur" on ikka vääääga suhteline mõiste. Eesti tervikuna on ju köömesturg, ja arvestades kui palju reaalselt meie elanikkkonnast tegelikult igapäevaselt lendab, siis saame tõelise nanoturu. On sul andmeid, Snoop, kui palju on Eesti oma väärtusest turismisihtkohana kaotanud? Vanalinn üksi ei ole mitte mingisugune tõmbenumber ja selle najal aegade lõpuni meie turismiturul küll liugu lasta ei saa. Meil on pea olematu teeninduskultuur, Kesk-Euroopaga võrreldes suhteliselt kõrged hinnad, puudulik infrastruktuur jne. Mingisugusest turismist saab rääkida ehk suveperioodil, mida on meil aastas ei rohkem ega vähem kui 3 kuud. Ülejäänud 9 kuud tasubki ehk vedada mõningaid Rootsi ja Soome ärimehi ja see on suures plaanis kõik.

0
0

Olen kindel, et OV kadumisega ühendused ära ei kaoks aga väheneksid küll ikka päris tunduvalt olemasolevatega võrreldes. Alles jääksid ilmselt TLL-RIX Air Balticuga, TLL-FRA (MUC?)(Luftiga) ja ehk ka TLL-CPH (kui SAS tuleb lendama. Julgeks panustada ka CSA le, ehk TLL Praha jääks ka alles. Noh, Finncom ka Helsinkisse ilmselt jätkaks. Samas Air Balitic hakkaks Eesti reisijaid küll vedama ainult läbi Riia, sest kuidagi ju vaja riigile see aastatepikkune pihustsöötmine ja tasa teha. Hinnad enam selgelt praegusel tasemel olema ei hakka. Samas Lufti monopoolset FRA liini oleme me juba kõik vist tunda saanud, alla 8000EEKI kuu aega ette ostes naljalt piletit ei leia. Kui vaja siis, nutad ja lendad. Uusi normaalseid tulijaid me turul näha ilmselt ei saa-iial ei hakka siia lendama British, Air France, Spanair vms. Oli vist British see, kes selgelt välja ütles, et alla 6 miljoni inimesega turule minek on selge enesetapp lennufirma jaoks. Järjest enam tundub mulle, et olgu selle OVga asi kuidas on, aga nad rohkem ongi nagu aatemehed seal, kelle põhimure on eestlastele mingidki väravad lahti hoida, kui tõhusalt majandada, sest vaadates seda Londoni eeslinnatäit rahvast, kellest omakorda pool on imikud, vanurid, töötud ehk muul viisil maksejõetud kodanikud, siis reaalselt majanduslikust vaatevinklist vaadatuna tundubki see rohkem mingi abiprojektina kui lennufirmana.

0
0
PandatravelÜldfoorum

Majandusministeeriumi register sellist tuntud reisikorraldajat nagu Global Pro üldse ei tunnista, seega, mis alusel nad üldse töötavad?Samuti ei suuda ma selle tuntud ja kuulsa reisikorraldaja kodulehte leida. Eriliselt kahtlane on aga Fly Lali kinnitus, et algav firma, kes ei ole teinud veel ühtegi reisi, suudab teha ettemakse kõikide reiside eest-ehk siis minu kalkulatsioonide kohaselt-ütleme, et ühe reisi hind on 1,5 milj ja tehakse 10 lendu ja ettemaks on 50%, siis peaks olema firmal likviidsust piisavalt, et kohe käia välja lennufirmale ca 7,5 miljonit. Kõva sõna. Seda eriti veel arvestades teiste firmade tänast paranoiat kõikide lennufirmade ja nende pankrottide suhtes ja ettemaksust ei taha keegi reeglina poolt sõnagi kuulda.

0
0
PandatravelÜldfoorum

Sinu optimism on kahtlemata tänuväärne, aga mitte väga nakkav. Kindlasti on firma taga tublid ettevõtlikud poisid, aga kui firma juriidiliseks aadressiks on suvaline Pae tänava korter ja kõigele lisaks ei oma nad mingisugust õigust selliseid reise korraldada ja nende tagatisraha on kõigest 200 000EEK (mis on minu arust miinimum, mida üldse saab tagatiseks tavaline reisifirma panna). Pakun umbes, aga ilmselt juba ainuüks üks Tai ots puhtalt lennumaksumusena on suurusjärgus ca 1,5 milj krooni(edasi-tagasi lend), seega kui midagi peaks pekki minema, siis see nende 200 000EEKi ei kata isegi veerandit lennu makumusest ära (rääkimata hotellidest jne). Loodan, et midagi ei juhtu kahtlemata, aga need, kes nimetatud firma kaudu reisivad, peaksid küll igaks juhuks varurahakoti puuga selga võtma, et Taist vajadusel liinilendudega tagasi saaks tulla (pere peale võib see praeguseid hindu vaadates olla suht krõbe summa-min. arvestaks 50-60 tuhande krooniga): Varestega on hoopis teine teema-nemad ju ei korralda ise neid lende vaid vahendavad liinilendude pileteid (muidugi mingi X firma x ümberistumistega lennud, aga see eest suht odav)-ehk kogu lenuga seotud risk on ikka lennufirma oma.

0
0
PandatravelÜldfoorum

Tezi lende nad edasi ei müü, kuna Tez lendab Taisse SmartLynxiga. Ja teisi otselendude korraldajaid Eestist hetkel Taisse vist ei olegi.

0
0
PandatravelÜldfoorum

Vaatasin Majandus-ja Kommunikatsiooniministeeriumi ettevõtteregistrist nimetatud firma kohta järele (väike väljavõte): Väljaspool Eestit osutatavaid reisiteenuseid, välja arvatud tšarterlendu, sisaldavate pakettreiside koostamine, nende müügiks pakkumine ja müük või välisriigi reisikorraldaja poolt koostatud pakettreiside müügiks pakkumine ja müük
Väljaspool Eestit osutatavaid reisiteenuseid sisaldavate teise reisiettevõtja poolt koostatud pakettreiside müügiks pakkumine ja müük
Üksikute reisiteenuste müügiks pakkumine ja müük

Ehk siis nende tegevusloas sisaldub üsna selgelt, et ise nad mingisuguseid tsharterlende ja reisiteenudseid osutada ei tohi. Tagatisraha on neil ka ainult 200 000EEK, ehk siis esimesed 10 saavad hea õnne korral mingi summa isegi tagasi. Kelle reisie nad konkreetselt vahendavad, mina vähemalt Tai puhul küll välja ei loe. Tegin ka väikese proovikõne neile, siis sealt väideti, et tegemist on nende oma reisga ja lendab Leedu firma Fly Lal charters. Väga kahtlane teema minu jaoks vähemalt.

0
0

Mida tegelikult on jälle teha ainult Dubais 7 päeva? Kui ei ole just mingi hullunud shopahoolik ja ei saa erilist kaifi suurlinnast? Üldiselt jätaksin teemaalgataja puhul asjaajamise mõne reisibüroo hooleks. Kindlasti on teil vaja mitmekordse sisenemisega viisat, mille vormistamine eeldab ka hotellide ja tagasisõidu piletite olemasolu. Autorendiga on nii, et seal vist eestis väljaantud load ei kehti-uduselt meenub ühe tuttava soomalse jutt, kes seal paar aastat tagasi pikemalt töötas, et pidi endale kohapeal uued load tegema-käima autokoolis ja mis kõik veel. Kindlalt soovitan veidi paremat eeltööd teha, sest praegune plaan, et rendin auto -lähen sellega Omaani ja shalalla ei pruugi sealmail mitte nii lihtsalt teostatav olla.

0
0
Tai viisa vol2Üldfoorum

See on ikka suhteliselt ebatäpne informatsioon-tulin just Taist nädal tagasi. eesti kodanikud ei saa ei õhu-ega maateed pidi Taisse ilma viisata. Bangkokis vormistatakse viisa (tasuta praegu) 15-ks päevaks! Tean ka juhust, kus Lufthansa ei ole Eesti kodanikku ilma kehtiva Tai viisata pardale lubanud. Finnairiga minnes probleemi ei ole.

0
0

Kui on pass või ID kaart olemas, siis on ju kõik korras. Madalama kategooria hotell on tavaliselt jah 2-3 tärni.Aga 3000EEgiga on raske saada nii korraliku hotelli kui edasi-tagasi lennusõitu. Ehk pead arvestama, et hotellikoht loteriimajutuse korral võib ikka suht vilets olla. Samuti saan aru, et reisid sõbranna ja tema laspega-loteriimajutuse korral ei garanteeri keegi, et satute ühte hotelli. Minu isiklik tagasihoidlik arvamine on siiski, et kui ei ole rohkem rahalisi võimalusi, siis ma eriti koos väikeste lastega ei läheks inimkatseid tegema. Kogu raha natuke juurde, saad paari kuu pärast Egiptusesse minna.

0
0