Viimased kommentaarid

lendasin 29.12.2007 TLL-AMS-CDG. Kohvrid jäeti Amsterdami, ümberistumiseks aega oli 1 tund. Pariisis kadunud pagasi osakonnas väljendati prantslaslikku viisakust ja kaastunnet. Suhtlesin oma lünklikus prantsuse keeles, kuid hakkama sain, inglise keelt prantslanna ei rääkinud. Arvutist selgus, et kohver on ikka Amsterdamis. Siis suruti pihku SKYTEAM-i abipakike (hambahari, seep, t-särk jms). Öeldi, et võin oma raha eest osta 100 EUR-i eest vajalikke riideid, anti Air France'i Poolas asuva harukontori number ja postiaadress, kuhu paluti võimalikult kiirelt ostutšekid saata. Lubati, et ehk kunagi siis korvatakse mulle minu 100 EUR-i. Lisaks lubati, et hiljemalt järgmine päev 30.12.2007 tuuakse kohver hotelli ära. Kuid ei midagi. Palusin hotelli administraatoril suhelda Air France'i klienditeenindusega. Pärast kolme tundi üritamist sai ta AF-i kõnejärjekorda ja minu mure prantsuse keeles ära räägitud. Lubati, et kohver tuuakse õhtul hotelli, kuid ei midagi. Vana-aasta viimasel päeval hotellis ärgates olin üsna murelik, kuid kell 9.30 koputati uksele ja tõsteti sisse minu kadunud, kuid täiesti terved ja puutumatud kohvrid, kus vajalikud riided sees. Tundsin, et elu on taas ilus. Riideid ma 100 EUR'i eest ei ostnud, sest kogu aeg lootsin, et kohver tuuakse ikkagi kohale. Kompensatsiooni ei nõudnud ka. Samas ilma hotelli adminnita oleksin hätta jäänud, sest suurrahvale kohaselt suhtleb Air France ainult prantsuse keeles. Või siis ma lihtsalt ei kohtunud lennujaamas selliste inimestega, kes seda valdaksid.