hr.huhuu

Reisisell, liitus Tripiga 6 aastat tagasi
20 meeldimist
1 postitust / 132 kommentaari
9 (1.4%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Olen ka ööbinud NASA Vegas hotellis, pole küll suurem asi hotell, aga magada saab ja lennujaama ülimalt mugav minna sealt, kui väga luksust taga ei aja siis soovitaks sinna minna.
Üle tee peatus, saab nii linna, kui ka lennujaama kiirelt.

Kindlasti tuleb, ma isegi ei kahtle selles.

Mis seal ikka, õhku tõuseb, maandub ka, ilmselt parem valik kui Saudi Arabian Airways . Isegi vaatasin ja mõtlen nende piletite peale, see kartus, et need piletid täna otsa saavad, vast pole mõtet karta, Etiopian Stockist pidevalt häid hinud pakkud, muidugi mitte nii häid pole jäänud silma.
Ennem kui ostad, juhin tähelepanu sellele, et TLL-ARN suht niru saadavus hetkel, ligemale 200€ selle otsa eest palju, laevaga tulles ka suht ebamugavad ajad, mis nullivad ära selle soodsa hinna.

Toetan teema algatajat, minu meelest on ka Bali liiga lihtne, st. infot liiga palju, enamus lähevad sinna jne. Ise ma küll pole seal käinud, kunagi ma kindlalt sinna ka lähen, muidu ma käinud ei ole seal ju. Hetkel mõtlen, et võiks Togo´le minna, tundub kuidagi huvitavam olema, infot vähe, mõned on käinud jne.

Ilmselt on kõik endine, seal maal ei käi asjad kiiresti.
Niipalju on asi edasi arenendu, et on tekkinud uuesti Helsinki saatkonna kodukas, mis muidugi on suhteliselt kasutu ja algeline.

1000€ puhul on see nn 4 bathi vahe kõva sada euri , mis ikka seda senti lõhki ajada.

Ise pole küll Londoni kaudu lennanud, aga sõber talvel tegi selle tripi läbi ja ütles, et asi päris riski bisnes, aga tal vist oli äkki tund ümberistumine, kuidagi läbi ussi e**i jõuduis lennukile.

Kanali tn peaks ka saama auto kuhugi parkida, kui märgid lubavad

Wow jutu jätkuks, sai kunagi lennatud Johannesburgi Saudi Arabia airlinsiga Jeddahist ja need olid ainukesed korrad elus, kus ma tundsin ennast eksponaadina, kuna terve lennuk oli täis ainult kaltsupäid. Muidugi see laga mis lennukist maha jäi oli ka kohutav, kui tagant järgi mõrlda.

Teed on seal endiselt heas korras, liiklus viisakas ja rahulik.
Ei ütleks, et väga palju oli maanteel autosid, maanteel sai ikka sujualt sõidetud ja märkimisväärseid ummikuid ei olnud, tihedam liiklus oli vast Pretoriast Sowetosse liikudes, aga ka ei midagi hullu.
Ise soovitaks ka kasutada Here kaardi rakendust, nagu ma siin mõnes teises teemas maininud olen, olen selle rakendusega läbi sõitnud LAVi ida ranniku. Üks eelis juba sellel offline kaardiäppil on see, et kuna nett on seal hea, aga kuna maa on seal suur, siis ei pruugi igal pool seal netti olla, ise olen käinud vähemalt kahes pommiaugus, ühes kohas ei olnud isegi helistamise võimalust telefoni tee, telefon kadus ära juba 3h ennem sihtkohta jõudmist.

Sim osta https://b4i.travel/za/ hea lihtne, saad lennujaamast kätte, ise Olen 2 korda kasutanud, veits kallis, aga probleemi vaba. Majutus broneeri ette, kuna kõrghooaeg , sel ajal. LAV on imeline maa, see trass , mis sa kirjelsad, on seal maal liiga tormamine, ise olen 7 nädalat ka kokku LAVis viibinud ja olen näinud c10% sellest maast, mis ei ole nagu midagi, ja selle aja jooksul viibitud aja kohta, ütleks, et vähe.

Kui mul nii hästi oleks läinud , siis mu esimene mõte oleks lennupiletid ümber tõsta Gaborone ja sealt koju lennata, seda viisa stressi seal kogeda on minu meelest laus lollus.
Ehku peale auto võtta teisel pool maakera, ka suht riskantne, kuigi veider, et polnud saada masinat.
Kas sellise juhul reisikindlustus ei aita?
Eks me ise oleme oma hädades , ise süüdi.

Here Maps piisab täiesti, et kogu Lõuna Aafrika läbi sõita, ise Kasutasin seda LAVis kahel järjestikusel aastal ja sai seigeldud ka Mozamiigis.

Neti kaardiks soovitaks võtta https://b4i.travel/za/ hea ja mugav variant, tellid ette ära ja lennujaamas astud Vodcomi esindusse sisse ja olemas. Olen seda kahel aastal järest kasutanud ja väga rahul. Tean, et esimesel korral sai tehtud ka kohalik sim kaart MTNis, aga suvaliselt letti minnes ja seda soovides, ei tasu see vaev ennast ära, kogu protsess võttis korralikult aega.

Enamus Krugeri teid on läbitav tavalise mini sõidukiga, millel veab üks ratas, peaks ütlema, et teed pargis on väga head.

Kui kaua plaanid seda tripi?
Olen 3 korda käinud Lõuna Aafrikas ja need vahemaad, mida sa hetkel kirjeldad, ei ole mõtet võtta reisi ette teisele poole maakera, et lihtsalt sõita punktist A punkti B.
Muidu Durbani ja Port elizabethi vahe on ühe päevaga läbitav, muidugi päris mustade ala pidi vist hakkama East Londonist põhja poole ja lõppeb ennem Durbanit, ise olin sellises kohas nagu Margate( durbanist äkki mingi 50km lõunas) väga valgete koht, ilmselt sealt edasi juba mustade alad, väidetavalt ohtlikud alad. Olen lugenud blogisidest, kus väga seisma ei soovitata jääda, aga, ilmselt seal 25% on tõde.
Teed LAVis on reeglina head.

Mida aasta edasi, seda vähem ma mõtlen sellele, et reisima minnes tassida endaga kaasas suurt kohvrit. Suht kehva on mingis x riigis x kohas, tirida enda järgi mingit suurt kohvrit.

Lennujaamast välja saab kiiresti, iseasi on, kui kiiresti saab lennukist välja.
Lennukist välja, kuni lennujaama ukseni peaks saama c 10 minsaga ideaalis.

Kui lennud ühel piletil, siis ma ei muretseks. Mul oli näiteks juhus see aasta tagasi tulles Johannesburgist, oli ostetud pilet JNB - ARN(Turkish) ja sealt edasi eraldi ostetud ARN - TLL(LOT), Johannesburgi küsisime kas on võimalik saata kohver Tallinna ja peale lennupileti ettenäitamist, seda ka tehti, ilmselt mängi rolli, et ühte boonusgruppi kuuluti( võin ka eksida)

Mossel Bay oli ka selline mõnus koht, kui ma õigesti mäletan, siis pidi suhteliselt rahulik linn olema.
Kui ise seal ringi sõitsin, siis Pretorias üks tuttav ülistas ikka Knysna´d, pidi olema väga lahe linn, ise ei oska soovitada, kuna sõitsime sealt ainult läbi, käisime seal kandis seal lähedal rannas Buffels Bay`s kuna see pidi olema lahe rand.
Mina võtaks Cape Town´ist rendika ja annaks selle ära nt George, kui kojulend toimub läbi Johannesburgi, FlySafair´is maksab üks ots c 30€/inimene, lisateenused on ka kopikad seal, nt pagas 10€

Alates Cape Agulhas`sest läheb vesi normaalseks, sealt alates peaks vesi nii 23 ja ülesse, vesi oli piisavalt soe minule, kes eriti 18-20 kraadisesse eriti ei roni.

Kui taksoga lähed, siis peaks jōudma küll, et kindel olla, siis telli bussis takso ära.

Võrrelda on raske, üks on saar, teine riik.
Mina valiks Mosambiigi, turvaline riik, sõbralik rahvas, alates jaanuari keskelt suhteliselt turisti vaene, ranna joon pikk, rannad inimtühjad, midagi liigub, aga vähe, mulle see riik meeldis.

Ise soovitaks sula kaasa võtta, kurss oli tunduvalt parem pangas, kui automaadist raha võttes, lisaks sellele, see 5000MZN piirang oli piinarikas.
Majutus mulle tundus võrreldes Lõuna Aafrikaga ikkagi kallim, vahe oli tuntav.
Täna kui tagasi läheks, siis valiks võimaluse korral Bungalow, nende 11 öö jooksul mis ma Mosambiigis veetsin, siis viimased kaks ööd Massingiris olid kõige magusama unega, kuigi sinna saabudes, käis peast läbi mõte, kui bungalowi kätte saime, et nagu aknaid ei olegi? Akende asemel olid sääsevõrgud, aga öösel selle eest oli temperatuur nagu õues ja magada oli väga hea, võrreldes, nendes kohtades, kus aknad olid ees ja õhu liikumine oli aeglane ja magamine sport, eriti karm oli Tofo lähistel.