Panen siia booking.comi vastused:In regards to payment alot of these hotels ask for payment ahead of time as to assurebookings that get booked and then no one shows up and they have notime to re book as you saw you can cancel up to 31 days before yourarrival date and get a full refund. The 560 euro is for your stayand the 200 euro is a security deposit in case of undo damage orthe apartment being left in a state of undo cleanliness. That isrefunded to you once the stay is over.Seejärel küsisin üle, kas mul siiski on mingi nendepoolne kaitse, kui ma majutust ei saa. Vastus:To address your concerns, yes! In cases of the property not being able to honor your reservation, then Booking.com will handle relocating you, and making sure you are refunded for any incorrect charges.When you book through us, if a property is unable to honor their end of the contract, then we make sure to take care of you. If you experience any issues with this reservation, contact us immediately, so that we can start working towards a solution.Samas ma ikkagi ei tunne, et tahaks kogu selle summa niomoodi üle kanda. Ma võtan majutusasutusega ühendust, et uurida, kas saan nt ühe öö summas ettemaksu teha.
Aitäh kõigile vastajatele. Kirjutasin nii booking.com-ile kui ka majutusepakkujale otse, kuid pole vastust saanud. Täna tuli meeldetuletus, et eile oli maksetähtaeg. Broneering on hetkel kehtiv. Kui midagi selgub, siis kirjutan siia ka, aga ma väga ei looda, et asi õige on. Kas keegi amoma.com-i kaudu on broneerinud? Ma siit foorumist leidsin ühe vana (2015 a) teema, kus keegi broneeris amoma kaudu ja hotellist kontrollides selgus, et nemad amomaga koostööd ei tee? Samas hetkel on aasta 2018 ja leht on endiselt toimiv, siis ei saa ju päris jama olla