Majutuse broneerimine booking.com

Tere,

olen reisimaailmas väga roheline veel ja sooviks teada, kas booking.ee kaudu on turvaline broneerida? Broneerinsin eile korteri Mallorcal https://www.booking.com/hotel/es/apartment-4-s-39-illot-cala-morlanda.et.html?label=gen000nr-10EhRwcm9wZXJ0eTJndWVzdF9iYV9tZyiCAkICWFhIMVgEcgJ4eIgBAZgBM7gBBcgBBdgBA-gBAfgBAZICAXmoAgE;sid=d49805348c74ff5c5c19e49364bee6c7;label=postbooking_confpage
Õhtul tuli mulle kiri:
Hello!
Thank you for your booking for Apartment #4 !
In accordance with the terms and conditions, , we will require deposit (200 EUR) and the cost of your stay€ 560 within the next 48 hours to confirm your booking.
This can be done by bank transfer to the following details -
Acc Name: Mr C & Mr T Dutton
IBAN: GB55LOYD77310460851668
BIC: LOYDGB21A20
Bank: TSB
Country: United Kingdom
Please use your full name as a reference. Once received, your booking is confirmed and I will contact you with the check-in details you require.
We look forward to your stay.
Kas niimoodi ettemaksu teha eraisiku kontole on tavapärane?

Ette tänades,
roheline reisihuviline

Need tingimused on neil seal tegelikult kirjas. Samas suvalisi kuupäevi vaadates tundub, et broneeringuid saab vist tasuta tühistada kuni kuu enne reisi. Ja kuna tegemist uue kohaga, mille kohta pole veel mingeid kommentaare, siis ma isiklikult pole kindel, kas ma tahaksin neile kohe selle summa saata. Kui reisini on vähem kui 1 kuu ehk tasuta tühistada ei saa, siis kahtleks vähem.
Muidu olen küll erinevates Euroopa riikides korterite ja majade eest nõutud sissemakseid ülekandega teinud. Ja see, et Mallorca korteriomanik elab Inglismaal on igati normaalne.
Kohal tundub olevat ka nõutud tegevusloa number, ilma milleta ei tohi enam Mallorcal kortereid rentida. Samas kahtlane tundub see, et sama number on ka hoopis teises saare otsas oleval majal - https://www.homeaway.co.uk/p1019085#map
Sellega seoses võtaks ma küll bookinguga ühendust ja uuriks, et mis ja kuidas.

Soovitan otsida majutusi mitte ainult bookingu kaudu vaid ka kohaliku asustuse nimi+accomodation kaudu. Tihti saab palju paremaid hindasid. Kohe palju paremaid annab vähemalt Prantsusmaa

Olen broneerinud aastaid booking.com kaudu, kuid mitte kunagi pole pidanud mingit ettemaksu tegema eraldi ülekande näol. Sinu asemel võtaks booking.com-ga ühendust.....

Ja ilma ettemaksudeta ning tasuta tühistamise võimalusega peaaegu kuni saabumiseni :)

Selle kohta on siit varem ka küsitud.
Mina isiklikult ei näeks põhjust, et peaks UK ja veel kellegi isikliku kontole raha kandma.

Olen väga palju läbi booking.com-i broneerinud ja sellist eraldi kannet pole kunagi teinud. Tundub väga kahtlasena...

Kas mõnda teist ööbimiskohta sealt võtta ei ole? Mul oli kunagi kemplemine ühe Prantsuse hotelliga, sest nad ei saanud tänu Swedpanga turvasüsteemidele raha eelnevalt kätte, aga peale asjade e-kirjadega selgitamist sai kõik paika.

Aitäh kõigile vastajatele.
Kirjutasin nii booking.com-ile kui ka majutusepakkujale otse, kuid pole vastust saanud. Täna tuli meeldetuletus, et eile oli maksetähtaeg. Broneering on hetkel kehtiv. Kui midagi selgub, siis kirjutan siia ka, aga ma väga ei looda, et asi õige on.
Kas keegi amoma.com-i kaudu on broneerinud? Ma siit foorumist leidsin ühe vana (2015 a) teema, kus keegi broneeris amoma kaudu ja hotellist kontrollides selgus, et nemad amomaga koostööd ei tee? Samas hetkel on aasta 2018 ja leht on endiselt toimiv, siis ei saa ju päris jama olla

Panen siia booking.comi vastused:

In regards to payment a
lot of these hotels ask for payment ahead of time as to assure
bookings that get booked and then no one shows up and they have no
time to re book as you saw you can cancel up to 31 days before your
arrival date and get a full refund. The 560 euro is for your stay
and the 200 euro is a security deposit in case of undo damage or
the apartment being left in a state of undo cleanliness. That is
refunded to you once the stay is over.

Seejärel küsisin üle, kas mul siiski on mingi nendepoolne kaitse, kui ma majutust ei saa. Vastus:

To address your concerns, yes! In cases of the property not being able to honor your reservation, then Booking.com will handle relocating you, and making sure you are refunded for any incorrect charges.

When you book through us, if a property is unable to honor their end of the contract, then we make sure to take care of you. If you experience any issues with this reservation, contact us immediately, so that we can start working towards a solution.

Samas ma ikkagi ei tunne, et tahaks kogu selle summa niomoodi üle kanda. Ma võtan majutusasutusega ühendust, et uurida, kas saan nt ühe öö summas ettemaksu teha.

Booking com vastuste järgi julgeksin küll maksta, aga igal juhul on hea mõte vähendada summat ühe öö ettemaksuni. Ühe öö ettemaks ongi minu meelest kõige tavalisem, aga iga üürileandja määrab oma tingimused ise.  Antud apartemendil oli märkus, et broneerimine võimalik ilma krediitkaardita, tegelikkuses krediitkaardi võimekust ilmselt sellel  väheseid pindu rentival omanikul ei olegi. Olen sellega kokku puutunud oma üht korterit Bookingu kaudu välja üürides. Segadust oli tulemata jäänud turistide tõttu palju, kuni võtsin kuulda Bookingu soovitust küsida ettemaksu panga ülekandega. Mõned kuud tagasi pakkus Booking võimalust, et toimetab rahadega ise, vajalik oli minu nõusolek.  Kuigi raha kätte saamine Bookingust venib kuu või rohkemgi, on see mugav nii mulle kui turistile, enamasti on ju reisirahval krediitkaardid olemas. Vb jään ilma mõnest x- riigist pärit kliendist, kes maksaks pigem saabudes sularahas, aga sularaha varianti ei saanud ka jätkata.

Olen mitmeid kordi broneerinud bookingu kaudu. Korra on olnud juhus, kus mõned päevad peale broneerimist saatis broneeritud majutusasutus mulle maili, kus teatas eksitavast hinnast ning kirjutas, et õige hind on suurem kui see, millega broneerisin. Teatasin sellest siis bookingusse, nemad peaksid ju mind aitama. Sealt sain vastuse, et pean saama sama hinnaga, millega broneerisin ning nad lubasid ka ise majutusasutusega ühendust võtta. Lõpptulemus oli mis - jõudsin majutusasutusse (kaasas olid väikesed lapsed) ja kui poleks kohapeal maksnud kõrgemat hinda - poleks ka seal ööbida saanud. Paraku ei olnud ka kuskile mujale enam minna ja Bookingust ei olnud siis küll mingit abi enam. See lugu juhtus Itaalias.

Mul oli sarnane juhtum Bulgaarias (mitte rannas). Kuna hind sõltus reisijate arvust, siis oli täpselt mulle vajaliku seltskonna jaoks sisestaud vale hind. See jäi küll silma, aga kuna pidevalt tekib bookingus igasugu soodukaid ja soodukate soodukaid, siis on selliseid kergelt ebaloogilisi hindu rohkemgi olnud. Majutus võttis läbi bookingu ühendust ja vabandas ning tahtis uut hinda. Ma sain hinna loogikaveast aru küll ja olin nõus veidi juurde maksma, et hind oleks minu jaoks sama nagu alternatiivne hetkel saada olev sarnane majutus. Samas olin nõus ka kohe probleemideta broneeringu tühistama. Omanikul läks veidi aega mõtlemise ja kauplemise peale, aga oli lõpuks minu pakutud hinnaga nõus. Lasin veel kirjutada läbi bookingu ka selgesõnalise kinnituse, et kokkulepitud hinna eest saan need ja need teenused. Ja kohale jõudes probleeme enam ei tekkinud. Tõenäoliselt kõigi kohtadega selliseid asju ei riskiks teha, aga antud kohal olid väga head arvustused ja kogu suhtlus käis ka viisakalt ja ilma ähvardusteta.

Sain booking.com-ilt kirja teavitusega "Your reservation at Apartment #4 is now canceled." Hiljem nad helistasid ka, et uurida, kas ma olen majutusasutusele ülekande teinud. Õnneks ei teinud.

2 kuus tagasi broneerisin Gruusias 1 ööks hotellitoa (12 euri), valisin tasuta tühistamisega ja ilma ettemaksuta, praegu tuleb kiri, et omanik tahab tühistada, kuna ettemaksu ei ole. Kirjutasin omanikule. Ta vastas: "Kahjuks meie hind on muutunud ja te peate tegema uut broneeringut uue hinnaga". 
Tegin uue päringu, minu toa hind on nüüd 50 euri.

Esmalt puutun üldse bookinguga kokku, ja nüüd ka selline situatsioon! Kuidas on kõige targem käituda? Tühistada ja otsida ülesse teine majutus (ei ole majutuse suhtes nõudlik, lihsalt on vaja üks öö veeta katuse all ja pesemisvõimalusega) või võidelda oma esialgse bronni nõudmistega?

Mina bronniks igaks juhuks teise majutuse ja saadaks Booking.com-ile esimese majutuse kirja edasi. Nendega kauplemise peale ilmselt ei loodaks...

Booking on sinu poolel, kaeba ja las peedistavad seda omanikku veidi.
Aga jõuga seal 12 euroga ööbida ka ei maksa, pannakse veel kõige haisvamasse tuppa ja sokutatakse kättemaksuks mõni lutikas tuppa :)
Lihtsalt põhimõtte pärast peaks laskma Bookingul omanikku noomida.

Maunu soovitus on väga hea! Booking soovib hoida oma taset ning püüab pakkuda meile parimat, aga sageli liituvad uued majutusasutused ja nendega kaasnevad ka probleemid. Kaebuste puhul loobub booking sellistega koostööst.


Mina ka loobuks hetkega sellisest majutusest. Sa võid ju lõpuks oma 12 Eurose toa saada aga sellega võib kaasneda sitt teenindus või misiganes jama. Alusta puhtalt lehelt. Aga bookingut tuleb kindlasti teavitada, kuigi uus bronn on ajaliselt lihtsam. Kaebamisest on kasu pigem järgmistele kundedele, kes öömaja otsivad. Kui tahame bookingust saada head majutust, tuleb natuke ka ise kvaliteedi parandamisse panustada.