muulika

Reisihuviline, liitus Tripiga 8 kuud tagasi

1 meeldimist
0 postitust
16 kommentaari

10 külastatud riiki, 5% maailma 195st riigist

6 külastatud linna või piirkonda

Viimased kommentaarid

Täna pidanuks UK-sse sõitma, aprilli non-refundable hotell sai muudetud septembrisse lootusega, et suvega viirus taandub.

Hotelliga suhtlemine tühistamise võimalustest andis tulemuseks broneeringu tühistamise ja  kogu raha tagastamise, kuna lähtuti sellest, et aprillis oli hotell viiruse tõttu suletud, sellest tekkis õigus tühistada ka muudetud kuupäevad.

Tegemist Accor gruppi kuuluva Pullman hotelliga.

Suvel pakkus Noorus Spa hotelliveebi keskkonna kaudu väga soodsat hinda: 63.- öö/kahele.

Popimad ja käidavamad kohad: GOSpa, VSpa, Estonia Resort, Hedon, Aqva Spa allahindlusi pole minu meelest teinud sel suvel. Hinnad samad mis mullu.

Pakun, et valitud ööde hulgas on Rammsteini kontserdi kuupäev (21.07.2021)?

Lubatud on ka omavalmistatud riidest näokatted.

Aga karantiinipiirang Eestile ja Lätile jätkuvalt kehtib.

Kas keegi teab, kus seda 16/100 000 kohta statistikat näha saab?

Swedbanki Gold krediitkaardil ka puudub teenustasu chargebacki puhul.

Viimane kogemus Thomas Cooki pankroti järel oli, et pank võttis vaevaks vaielda minu eest nendega ja mitu kirja vahetada, kuniks raha tagasi maksti.

3 kuu piirangu mõeldakse ilmselt seda, et panga kaudu saab raha tagasi küsida teenuse mitte saamise korral, kui teenuse esialgse toimumise kuupäevast on möödunud vähem kui kolm kuud.

Pilti vaadates veel eriti üllatav - Eesti, Läti ja Portugal on pea ainsad soovimatud külalised EL-st peale Rootsi.

10. juulist leevendus karantiininõue Inglismaale saabujatele teatud riikidest, aga selles nimekirjas Eestit pole. Lätit ka pole. Samas Leedu on. Ilmselt on põhjuseks see, et Eestis on UK-st saabujale karantiin ette nähtud?

Finnair tegi täna tagasikanded kahe taotluse eest korraga, taotlused tehtud 1.04 ja 22.05, seega ühega kulus 11 nädalat, teisega alla kuu. Ise ei torkinud neid kordagi.

Minu 1.04 tehtud refundi avaldusele saatis Finnair nüüd vastuse, et tagasikanne tuleb 2-5 tööpäeva jooksul. Kui uuel nädalal rahatagastus tuleb, siis ajakuluks kujunes 11 nädalat.

Finnairilt kaks rahatagastust ootel.

Üks tagastus hakkas "tiksuma" 01.04 lubadusega 8 nädalaga maksta, aga siiani raha saanud pole (see nädal ongi 8.). Kardetavasti läheb kuu aega veel.

Teine tagastus hakkas "tiksuma" sellest nädalast, seega ilmselt läheb suve lõpuni selle tagastusega (nüüd juba hoiatati, et võib minna 12 nädalat).

Mõlemad tagastused seotud sama broneeringuga, alguses kasutasin muutmise võimalust ja küsisin tagasi lisateenuste ja upgrade'i tasud, nüüd tühistasid nad juba osad muudetud lennud, seega tühistasin kogu broneeringu ja küsisin tagasi piletite raha.

Teadnuks ette, siis poleks muutmisega jantima hakanud.

Accor hotellid pakuvad võimalust muuta non-refundable reserveeringuid peatumisega kuni 30. aprill tasuta uuele ajale enne aasta lõppu (kui Itaalia hotell, saab raha tagasi).

Hotellist saadud esialgne info, et muuta saab, teatagu ma uued kuupäevad.

Finnair tühistab hetkel 90% oma lende kuni 30. juunini.

Pakub rahatagastust või lisatasuta võimalust muuta lennuaega kuni 30. novembrini. Seal see trikk, et kui oled piletite juures ostnud punktide eest lisasid (istekoht, võileib vms) või teinud upgrade'i (raha või punktide eest), siis ise broneeringut enam muuta ei saa, vaid peab läbima kadalipu nendega suhtlemisel (hetkel väga keeruline löögile saada).

Kui hotelliga sotid selged, suhtlen Finnairiga.

Veel jääb risk, et nad panevad pillid kotti ja enam ei lenda, aga vast soomlased hoiavad oma siniseid tiibu vee peal.