TAP Air Portugalile kuuluv Airbus A321neo oli sunnitud 5 päeva seisma Assooridel Ponta Delgada lennujaamas, kuna lennuki pagasiruumis veetud rohkem kui 130 hamstril õnnestus transpordikastidest põgeneda.
13. novembril Lissabonist Assoridele lennanud lennukis oli muuhulgas kas saadetis kohalikule lemmikloomapoele – 132 hamstrit, tuhkrud (on needki lemmikloomad?) ja mitmesugused linnud. Kui pagasiteenistus asus pagasit lennukilt maha laadima, märgati, et hamstritel oli õnnestunud transpordikastidest põgeneda. Igasugused vabalt liikuvad närilised lennukis kujutavad suurt ohtu tänu oma kalduvusele kõike, sealhulgas juhtmeid, närida. Seetõttu asuti lennukis paaniliselt hamstreid püüdma.
Nelja päevaga suudeti enamik hamstreid tabada, kuid 16 hamstrit oli endiselt kadunud. Lõpuks suudeti ka viimased hamstrid kinni püüda ja pühapäeval sai lennuk (CS-TJR) tagasi Lissaboni lennata.
Tundub, et kellelgi tuleb päris kõvasti seletamist, miks vigastatud transpordikaste lennukisse üldse lubati, sest sama saadetist keelduti varem teisele lennule laadimast. Viis päeva maa peal seisnud lennukiga kaasnevad päris korralikud kulud, lennuki elektrisüsteemid vajavad ilmselt samuti erakorralist kontrolli.
Kuna 14. novembril tühistati lennud Lissabonist Ponta Delgadassse ja vastupidi, siis oleks huvitav teada, kas TAP Portugal maksab reisijatele EC261 järgi ettenähtud hüvitised välja või püüab viidata "erakorralistele asjaoludele". Julgeks siiski arvata, et antud juhul on tegemist juhtumiga, kus asjad olid igati lennufirma kontrolli all.
Selle aasta septembris sundis toidu seest välja karanud hiir SAS-i Oslost Malagasse suundunud lennukit maanduma Kopenhaagenis, kuna hiir lennukis on samuti turvarisk. Reisijatele organiseeriti asenduslennuk.